• شناسه خبر : 57051
  • تاریخ انتشار : 23 شهریور 1400 - 02:40

ماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس گفت: به عنوان محوری‌ترین مطالبات مهم استان اردبیل در بحث علمی می‌توان به افزایش تحصیلات تکمیلی و احداث دانشگاه صنعتی اشاره کرد.

دانشجوی دانشگاه

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی اظهار داشت:  به عنوان محوری‌ترین مطالبات مهم استان اردبیل در بحث علمی می‌توان به افزایش تحصیلات تکمیلی و احداث دانشگاه صنعتی اشاره کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس گفت: ضرورت حل مشکلات بخش آموزش عالی و ارتقای مزایا و حقوق اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها لازمه اساسی برای توسعه حوزه علمی به خصوص در بخش صنعتی است که به همین منظور درصدد هستیم تا بتوانیم به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

موسوی بیان کرد: امیدواریم با توسعه تحصیلات تکمیلی و توجه به تقویت زیرساخت‌های آموزشی و تحقیقاتی در استان هستیم که برای توجه به ظرفیت‌های آن در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم مورد توجه واقع شود.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس گفت: اردبیل به دلیل داشتن زیرساخت‌ها، نیروی انسانی و همجواری با جمهوری آذربایجان برای راه‌اندازی دانشگاه صنعتی برای آموزش و تامین نیروی فنی و متخصص بومی ظرفیت مناسبی دارد و با توجه به اینکه حضور سرمایه‌گذاران طرح‌های صنعتی نیز در منطقه افزایش یافته است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up