• شناسه خبر : 57671
  • تاریخ انتشار : 10 مهر 1400 - 11:16

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه فقط ۲ درصد تا افتتاح عرشه اصلی پل قدس فاصله داریم، گفت: اگر هوا مساعد باشد آسفالت روی عرشه اصلی پل قدس تا اواخر این هفته به پایان می رسد.

آسفالت بزرگراه

شهردار اردبیل گفت: طی ۵۰ روز گذشته و در کمتر از ۲ ماه با همت ویژه و تلاش شبانه‌روزی، پیشرفت عرشه اصلی به میزان ۹۸ درصد رسید.

محمود صفری با اشاره به وضعیت عمرانی پل قدس اردبیل اظهار کرد: عملیات عمرانی پل قدس اردبیل از بهمن ماه ۹۴ آغاز شده و تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، یعنی طی ۶۶ ماه عرشه اصلی ۷۸درصد پیشرفت داشت اما طی ۵۰ روز گذشته و در کمتر از ۲ ماه با همت ویژه و تلاش شبانه‌روزی همکاران به میزان ۹۸ درصد رسید.

وی افزود: به مردم شریف اردبیل، قول اتمام عرشه‌ی اصلی تا ۱۰ مهر ماه را داده بودیم و به حمد الهی بخش اعظمی از این مهم، تحقق یافته و تنها آسفالت‌ریزی بخشی از عرشه‌ی اصلی باقیمانده که آنهم به علت برودت هوا طی روزهای گذشته با تاخیر مواجه گشته است.

‏به شهروندان عزیز این اطمینان را می‌دهیم که پیگیری مستمر پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت است؛ درباره‌ی عرشه‌ی اصلی پل قدس نیز، مصالح و قیر لازم آماده شده و به محض بهبود وضعیت آب و هوایی، عملیات آسفالت‌ریزی تا پایان هفته تکمیل و عبور از عرشه‌ی اصلی ممکن خواهد شد.

شهردار اردبیل بیان کرد: به شهروندان عزیز این اطمینان را می‌دهیم که پیگیری مستمر پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت است.

صفری گفت: درباره‌ عرشه‌ اصلی پل قدس نیز، مصالح و قیر لازم آماده شده و به محض بهبود وضعیت آب و هوایی، عملیات آسفالت‌ریزی تا پایان هفته تکمیل و عبور از عرشه‌ اصلی ممکن خواهد شد.

محمود صفری

عملیات عمرانی پل قدس اردبیل از بهمن ماه ۹۴ آغاز شد و تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، یعنی طی ۶۶ ماه عرشه اصلی ۷۸درصد پیشرفت داشت اما طی ۵۰ روز گذشته و در کمتر از ۲ ماه با همت ویژه و تلاش شبانه‌روزی همکاران به میزان ۹۸ درصد رسید.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up