• شناسه خبر : 5771
  • تاریخ انتشار : 22 اسفند 1401 - 12:51

شهردار اردبیل گفت: طرح خانه تکانی شهری از امروز درکلانشهر اردبیل آغاز شد.

آغاز طرح استقبال از بهار با همت شهرداری کلانشهر اردبیل

به گزارش شهرخوان، شهردار اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح استقبال از بهار و خانه تکانی شهری با همت شهرداری کلانشهر اردبیل آغاز شد.

وی افزود: این طرح مشتمل بر ۵۰ برنامه است که از امروز به صورت رسمی کلید خورد و قرار است طرح خانه تکانی شهری تا ۱۶ فروردین ماه ادامه داشته باشد.

شهردار کلانشهر اردبیل اذعان کرد: پاک‌سازی محیط شهری ممکن نخواهد شد مگر با همت اهالی شهر که خوشبختانه شهروندان اردبیلی در سال‌های گذشته با همت مضاعف در پاک‌سازی و‌ زیباسازی محیط شهری مشارکت موثری داشته‌اند.

وی بیان کرد: کاشت گل‌های تزئینی، نهال، شست‌وشوی جداول و سنگ فرش‌ها، برپایی سفره‌های هفت‌سین در مبادی ورودی شهر و همه مناطق شهری، توزیع میوه شب عید از دیگر برنامه‌های طرح استقبال از بهار است.

محمود صفری با اشاره به اینکه در کلانشهر اردبیل برای استقبال از بهار قرار است برنامه‌های مختلفی از سوی شهرداری برگزار شود، عنوان کرد: آئین نو‌اوستی یکی از این برنامه‌هایی است که در جهت زنده نگه‌داشتن آداب و‌ رسوم قدیمی اردبیل روز چهارشنبه آخر سال بر روی رودخانه بالیخلی و در کنار یئدی‌گوز کورپوسی برگزار خواهد شد.

شهردار اردبیل همچنین از نصب اِلِمان‌ها و نمادهای نوروزی در کلانشهر اردبیل خبر داد و‌ گفت: شهرداری جهت زیبایی شب‌های نوروزی اردبیل برنامه‌های متنوعی در دستور کار قرار داده است که چراغ‌های تزئینی و‌ روشنایی شب‌های نوروزی بخشی از این برنامه است

بوته گل



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up