• شناسه خبر : 5784
  • تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1398 - 10:48

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت به تمام تعهدات خود در تامین قیر رایگان عمل نکرده است و سال گذشته فقط ۶۷ درصد از تعهدات خود را در ارتباط با تامین قیر رایگان عملی و محقق کرده است که این مسئله عملکرد ضعیف وزارت نفت را در این زمینه نشان می دهد.

صدیف بدری

به گزارش شهرخوان، صدیف بدری در گفت وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: متاسفانه وزارت نفت به تمام تعهدات خود در تامین قیر رایگان عمل نکرده است و سال گذشته فقط ۶۷ درصد از تعهدات خود را در ارتباط با تامین قیر رایگان عملی و محقق کرده است که این مسئله عملکرد ضعیف وزارت نفت را در این زمینه نشان می دهد.

وی بیان کرد: وزارت نفت سال گذشته مکلف به تأمین و توزیع ۴ میلیون تن قیر رایگان به ارزش ریالی ۳ هزار میلیارد تومان بود، اما وزارتخانه در زمان اجرای این قانون اعلام کرد که قیر رایگان را تنها به میزان سه هزار میلیارد تومان تأمین خواهد کرد و در این رابطه میزان ۴ میلیون تن ملاک نیست.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله غیرقابل قبول و غیرمنطقی این است که تاکنون پاسخ قانع کننده ای از سوی دستگاه های متولی دریافت نشده است و این موضوع نیز برای ما مشکل ساز شده و درصدد هستیم تا مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم که این مسئله نیز در دستور کاری قرار گرفته است.

بدری تصریح کرد: انتظار ما از وزارت نفت این است که هر چه سریع تر در این زمینه پاسخ قانع کننده ای ارائه دهد و با ارائه گزارش و مستندات بتواند عملکرد مناسب خود را در توزیع قیر رایگان سال گذشته مشخص کند که این مسئله نیز در حال حاضر یک امر لازم و ضروری بوده و باید مورد توجه واقع شود.

وی بیان کرد: اجرای طرح تحقیق و تفحص از عملکرد وزارتخانه در تأمین قیر نیز کلید خورد تا هر چه سریع تر این موضوع تعیین تکلیف شده و بتوانیم در این راستا با شفاف سازی به اهداف خود در راستای مشخص و محرز شدن مسئله دست یابیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up