• شناسه خبر : 70848
  • تاریخ انتشار : 21 بهمن 1401 - 03:51

نماینده مردم اردبیل با اشاره به اینکه بدنبال طرحی برای افزایش درآمد شهر بودیم، گفت: لایحه‌ای به دولت ارائه دادیم که شهرداری درآمدی از قانون مالیات بر ارزش افزوده داشته باشد.

صدیف بدری

به گزارش شهرخوان، مهندس صدیف بدری در آئین افتتاحیه پروژه‌های شهرداری اردبیل به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه مبارک فجر، در سخنانی با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و قدردانی از تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری اردبیل در راستای عمران و آبادانی شهر اردبیل، با اشاره به خرید زمین مورد نیاز برای انتقال بازار آهن‌فروشان در زمان تصدی سمت شهرداری از سوی خود، از همت شهردار و اعضای شورای شهر در احیای پروژه‌های مشارکتی شهرداری، قدردانی کرد.

وی همچنین طرح موضوع درآمد پایدار شهرداری ها در مجلس دهم را یادآور شد و گفت: با تلاشی که در آن دوره داشتیم، طرح مورد نظر تهیه و کمیسیون ویژه‌ای به این منظور تشکیل شد و در نهایت این طرح را به لایحه‌ای از طرف دولت تبدیل کردیم که درصد سهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از قانون مالیات بر ارزش افزوده از جمله مهم‌ترین آثار این طرح است.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه سخنان خود، برقراری عدالت و راضی نگهداشتن مردم را از جمله مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: هرچند در حوزه‌های مختلفی همچون فناوری‌های نوین، قدرت نظامی و.. پیشرفت داریم اما در حوزه‌هایی نظیر اقتصاد، عدالت، تحمل تفکرات دگراندیشان، و… همچنان با آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله داریم.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس خاطرنشان کرد: افزون بر ۳۴۰ هزار میلیارد تومان ردیف اعتباری متفرقه در بودجه سال ۱۴۰۲ داریم که به معنی ردیفی برای بودجه‌گیری به صورت پیگیری و چانه‌زنی‌ می‌باشد و ما در زمینه کمک به پروژه‌های شهری همچون گذشته در این ارتباط در خدمت مدیریت شهری خواهیم بود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up