• شناسه خبر : 57961
  • تاریخ انتشار : 18 مهر 1400 - 01:42

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: تاکنون ۵۷ درصد تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۰ به استان اردبیل ابلاغ شده است.

پول حقوق

داود شایقی ظهر یکشنبه در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل با ارائه گزارشی از فعالیت حوزه برنامه‌ریزی اظهار کرد: با تکمیل مطالعات آمایش استان اردبیل و ضرورت اجرایی شدن این سند مهم و ارزشمند امیدواریم مسیر توسعه استان به شکل مطلوب طی شود.

وی تصریح کرد: فاز اول مطالعات آمایش استان در سال ۸۵ به انجام رسیده بود اما فاز تکمیلی آن از سال ۹۷ شروع شد تا با انتخاب یک مشاور زبده، ملی و صاحب صلاحیت در این حوزه بتوانیم سند آمایش استان را به تصویب ملی و استانی رسانده و آماده اجرا کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: این سند در اختیار مدیران دستگاه‌های اجرایی است تا در افق ۱۴۲۴ بتوانند این سند را مورد استفاده قرار داده و بر اساس مطالعات علمی و تخصصی انجام شده در این زمینه با همکاری نخبگان و دانشگاهیان تحول جدی را در استان رقم بزنند.

شایقی افزود: در کنار تهیه سند آمایش استان، ما سعی کردیم با همکاری فرمانداران، سند توسعه شهرستان‌ها را نیز با چشم‌انداز متناسب با آمایش استان تهیه کنیم که برای ۱۰ شهرستان این سند تهیه شده و شهرستان‌های انگوت و اصلاندوز نیز در داخل مجموعه سند توسعه گرمی و پارس‌آباد لحاظ شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ششم توسعه و تبصره ۲۷ برای اشتغال روستاهای بالای ۲۰ خانوار نیز تهیه طرح و مطالعات دقیق در این زمینه انجام شده و امیدواریم بر اساس این اسناد توسعه روستاهای بزرگ استان نیز در قواره و شکل مطلوب به انجام برسد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up