• شناسه خبر : 58052
  • تاریخ انتشار : 20 مهر 1400 - 01:57

استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های مربوطه را موظف کرده‌ایم تا پایان مهر ماه ضریب واکسیناسیون دز اول را به ۸۵ درصد برسانیم تا ایمنی نسبی در کل استان ایجاد شود.

shahrkhan ir Dr Ameli1

سید حامد عاملی ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه در سایه تلاش‌های انجام یافته در حال حاضر تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در استان اردبیل کاهش یافته که به همین منظور دستگاه‌های مربوطه را موظف کرده‌ایم تا پایان مهر ماه ضریب واکسیناسیون دز اول را به ۸۵ درصد برسانیم تا ایمنی نسبی در کل استان ایجاد شود.

وی افزود: پیک موج پنجم کرونا در استان اردبیل فروکش کرده که این مسئله با اجرای طرح واکسیناسیون توانسته تا حد قابل توجهی موفق عمل کند که درصدد هستیم روند را به این صورت ادامه داده و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

استاندار اردبیل گفت: با همکاری قرارگاه شهید سلیمانی روند واکسیناسیون در استان اردبیل، روند خوبی را به خود گرفته و درصدد هستیم به این هدف مهم دست یابیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

عاملی بیان کرد: هدفگذاری شده دز دوم واکسیناسیون ۵۰ درصدی جامعه را تا پایان مهر محقق کنیم تا ایمنی نسبی در استان رقم بخورد و با شروع فصل سرد سال نگرانی در این زمینه باقی نماند که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up