• شناسه خبر : 58131
  • تاریخ انتشار : 22 مهر 1400 - 06:40

علی نیکزاد می گوید: همه ما با تمام توان تلاش می‌کنیم تا توسعه و عمران در اردبیل ارتقاء یافته و به جایگاه حقیقی خود در کشور برسد.

افتتاح پل قدس اردبیل

عصر امروز با حضور دکتر علی نیکزاد، دکتر حامد عاملی، صفری شهردار ، امامی یگانه فرماندار اردبیل و اعضای شورای شهر اردبیل و سایر مسئولان شهرستانی عرشه اصلی پل قدس افتتاح شد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه امروز عرشه اصلی پل قدس بدون فعال شدن سایر قسمت ها بصورت آزمایشی زیر بار ترافیک شهری می رود، گفت: پل قدس بعد از تکمیل تمامی قسمت ها در آیتده نزدیک رسما افتتاح خواهد شد.

علی نیکزاد با بیان اینکه پروژه های شهری مانند پل قدس، نیازمند کار جهادی است، گفت: فصل عمران شهری فصل بسیار مهمی در کشور است و این پروژه ها نیازمند روحیه جهادی  و کار شبانه روزی برای به ثمر رسیدن در حداقل ترین زمان ممکن است.

عملیات احداث پل قدس در اردبیل بالاتر از آن استاندار های کشور بود

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از زمان طولانی عملیات اجرایی پروژه پل قدس گفت: این گونه پروژه ها نیازمند کار جهادی است و باید با استفاده از منابع ملی و کار شبانه روزی در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه عملیات احداث پل قدس در اردبیل مغایر با تمامی استانداردهای جهانی و بالاتر از آن استاندار های کشور بود، گفت: متاسفانه ۶ سال برای به بهره برداری رسیدن این پل صرف شد و طی این مدت بار ترافیکی سنگین و مشکلات پیرامونی بر ای مردم در این منطقه از اردبیل ایجاد شد.

نیکزاد اظهار کرد: امیدواریم با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار و مصوبات و اختیاراتی که اعضای شورای شهر دارند، شاهد عصر جدیدی در بحث عمران و پروژه‌های عمرانی در اردبیل در چهار سال آینده باشیم.

این نماینده مجلس به پیشرفت پروژه در سال اخیر اشاره کرد و گفت: پیگیری های نمایندگان اردبیل، استاندار جدید و شورای شهر جدید موجب شتاب یافتن پروژه پل قدس شد که اگر این کار از اول شکل می گرفت، مردم پیش از این شاهد بهره برداری از این پل در روند زندگی خود بودند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه ما با تمام توان تلاش می‌کنیم تا توسعه و عمران در اردبیل ارتقاء یافته و به جایگاه حقیقی خود در کشور برسد.

نیکزاد به رعایت عدالت در پروژه های شهری اشاره کرد و گفت: این گونه پروژه ها باید با همکاری همه منابع در سطح ملی از جمله سیستم بانکی، برنامه و بودجه، وزارت کشور، سازمان شهرداری ها و دهیاری ها پیگیری شده و پیش می رفت تا در حداقل ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

وی افزود: تبدیل پادگان اردبیل به پارک بوم شهری، استفاده ارزشمند از منطقه توریستی گردشگری شورابیل و توجه به نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری، مبلمان شهری و توزیع متوازن امکانات، باید از سوی اعضای شورای شهر مورد توجه قرار گیرد.

پل قدس اردبیل



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up