• شناسه خبر : 58360
  • تاریخ انتشار : 28 مهر 1400 - 02:04

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از روکش آسفالت خیابان‌های اصلی شهر نیر تا پایان امسال خبر داد.

کلیم‌الله وثوقی روز چهارشنبه در بازدید از اجرای پروژه روکش آسفالت مسیر اصلی خیابان شهر نیر افزود: با توجه به ترانزیتی بودن نیر و تردد وسایط نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین مناطق شمالغرب کشور از این شهر عملیات روکش آسفالت ۶۰۰ متر و به عرض ۱۱ متر از مسیر خیابان اصلی شهر نیر آغاز شده است.

وی گفت: عملیات زیرسازی و روکش آسفالت پنج کیلومتر از مسیر کورائیم – خلفلو نیز در حال اجراست و عملیات روکش آسفالت راه روستای تکبلاغ نیر هم تا ۱۰ روز آینده اجرایی و تکمیل خواهد شد.

وی اظهارکرد: زیرسازی راه‌های روستایی خادملو – دابانلو ، سیاهپوش و خانم بالاکندی نیز بزودی انتخاب پیمانکار شده و عملیات روکش آسفالت این مسیرها نیز سال آینده اجرایی خواهد شد.

وثوقی اهداف طرح راهداری محوری در استان را ارتقای ایمنی محورها برای کاربران جاده‌ای ، حفظ و نگهداری زیرساخت‌های حمل و نقلی جهت افزایش عمر بهره‌برداری از ابنیه ، علایم و تجهیزات حاشیه راه ، استفاده از راهکارهای کم‌هزینه ، ارتقای سطح سرویس به کاربران جاده‌ای و راحتی سفر برای کاربران جاده‌ای ذکرکرد.

شجاع اقبالی ، فرماندار شهرستان نیر هم به برنامه‌های سفر ریاست‌جمهوری به شهرستان نیر اشاره کرد و گفت: در این سفر با حضور وزیر معین ۳۳ پروژه عمرانی و ۹ طرح سرمایه‌گذاری اقتصادی شهرستان نیر جهت طرح در سفر و تامین منابع پیشنهاد و پنج طرح پیشران و اولویت‌دار هم انتخاب و به نهاد ریاست‌جمهوری اعلام شد.

شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up