• شناسه خبر : 58767
  • تاریخ انتشار : 09 آبان 1400 - 02:58

حجت الاسلام باقری گفت: اجتماع مردمی گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در شهیدگاه اردبیل از ساعت ۱۰ صبح با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام «حسن باقری»  در اردبیل گفت: اجتماع مردمی گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز در شهیدگاه اردبیل از ساعت ۱۰ صبح با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می شود.

مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این اجتماع به صورت جداگانه در شهرستان ها نیز با هماهنگی نهادهای مختلف برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: سخنرانی، قرائت قطعنامه، اجرای سرود توسط دانش آموزان و ندای شعارهای انقلابی از جمله بخش های این مراسم با حضور آحاد مختلف مردم خواهد بود.

حجت الاسلام باقری تاکید کرد: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

وی اذعان داشت: این مراسم نماد استکبار ستیزی و مقابله با زیاده خواهی دشمنان اسلام و انقلاب است که با حضور آحاد مختلف مردم برگزار خواهد شد.

مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اضافه کرد: شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را همچون گذشته سر خواهیم داد تا بدانند مردم انقلابی اردبیل هیچ گاه دشمنی و نفاق آنها را فراموش نخواهد کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up