• شناسه خبر : 59001
  • تاریخ انتشار : 12 آبان 1400 - 03:32

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، گفت: علی‌رغم انتظارت مردم، قیمت کالاها خصوصاً کالاهای اساسی نه تنها کنترل نشده، بلکه در ماه‌های اخیر افزایش سرسام آوری نیز داشته که در این زمینه بایستی فکر اساسی و اقدام راهبردی توسط دولت انجام گیرد.

صدیف بدری

صدیف بدری، نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متأسفانه در حال حاضر وضعیت قراردادهای کارگران با نابسامانی‌هایی مواجه است که این موارد سبب ایجاد اجحاف کلان، در حق کارگران می‌شود.

وی بیان کرد: بررسی قراردادهای ایمنی کارگران در عرصه‌های مختلف کاری مورد بررسی قرار می‌گیرد و در این زمینه برای ساماندهی انواع و اقسام قرادادهای کاری و شرکتی، برنامه‌هایی در دستور کار قرار داده‌ایم که بایستی مورد توجه واقع شود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ساماندهی انواع و اقسام شیوه‌های به کارگیری کارگران و اصلاح آن‌ها جزو اولویت‌های اساسی بوده و در این زمینه نیاز است تا برای همیشه کار در نهادهای دولتی و خصوصی به صورت رسمی و پیمانی احصاء شود.

بدری بیان کرد: انتظار داریم تا دولت نسبت به ساماندهی وضعیت قراردادهای کارگران اقدامی عاجل انجام دهد، تا بیشتر از این زیر سایه‌ گرانی‌ها له نشوند.

وی تصریح کرد: مشکل دیگر تبعیض در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان است، به طوری که برخی مدیران و کارکنان با ۲۵ سال تجربه حقوق اندکی دریافت می‌کنند.

بدری بیان کرد: اصلاح لایحه رتبه‌بندی معلمان نیز از اهم مواردی است که بایستی هر چه سریع‌تر در کمیسیون آموزش مجلس مورد توجه قرار و در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس یازدهم، گفت: علی‌رغم انتظارت مردم، قیمت کالاها خصوصاً کالاهای اساسی نه تنها کنترل نشده، بلکه در ماه‌های اخیر افزایش سرسام آوری نیز داشته که در این زمینه بایستی فکر اساسی و اقدام راهبردی توسط دولت انجام گیرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up