• شناسه خبر : 59093
  • تاریخ انتشار : 14 آبان 1400 - 12:13

استاندار اردبیل از همکاری تعدادی از شرکت های فعال و مطرح در حوزه های اقتصادی، گردشگری و عمرانیدر جهت توسعه استان اردبیل خبر داد.

shahrkhan ir Dr Ameli1

سید حامد عاملی در حاشیه نشست با جمعی از سرمایه گذاران اردبیلی های مقیم مرکز که در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد اظهار کرد: بیش از ۵۴ نفر مهندسان و سرمایه گذاران مقیم مرکز با حضور در اردبیل تمایل دارند در زمینه های راه، راه آهن و واحدهای تولیدی و هتل سازی و شهرک سازی سرمایه گذاری کنند.

وی ادامه داد: در جلسه ای که با مدیران برخی از این شرکت ها برگزار شد، برنامه ها و پیشنهادهای مربوط به سرمایه گذاری در بخش های مختلف مطرح و لیست این فرصت های سرمایه گذاری در اختیار آنان قرار گرفت تا در آینده اقدامات اساسی در حوزه پیشرفت عمران، اقتصاد و گردشگری استان را شاهد باشیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه استان ما با تمام توان ازسرمایه گذاران حمایت می کند، بیان کرد: زمینه توسعه هر منطقه ای دعوت و حمایت از سرمایه گذار است و این شرکت ها پتانسیل خوبی برای پیشبرد طرح های عمرانی استانی دارند تا بتوان خدمت شایسته ای برای مردم ارائه داد.

عاملی شرکت های فعال اقتصادی و عمرانی را پلی برای توسعه همه جانبه دانست و افزود: استان ما به سرمایه گذاران بسیار نیاز دارد در مقابل وظیفه ما نیز حل مسائل اداری این عزیزان است چرا که با همکاری متقابل و با مشارکت جمعی کار موثر و ماندگاری را می توان انجام داد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up