• شناسه خبر : 59446
  • تاریخ انتشار : 22 آبان 1400 - 01:43

-در اثر ۲ حادثه رانندگی در جاده‌های استان اردبیل سه جان باخته و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

 

در حادثه اول که بامداد روز شنبه در جاده سرچم – اردبیل به وقوع پیوست ۲ خودروی کامیون و سواری به صورت شاخ به شاخ با هم برخورد کردند و در نتیجه راننده و سرنشین خودروی سواری جان خود را از دست دادند.

بر اساس این گزارش با حضور ماموران نیروی انتظامی، پلیس راه و عوامل امدادی بعد از راه‌سازی خودروها جانباختگان این حادثه رانندگی دلخراش با آمبولانس به پزشک قانونی اردبیل انتقال داده شدند.

همچنین در دیگر حادثه رانندگی در جاده اردبیل – سرعین ، در اثر برخورد خودروی سواری هیوندا با کامیون یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.

در این حادثه رانندگی که دیشب در محدوده روستای حکیم قشلاقی واقع در جاده اردبیل سرعین به وقوع پیوست خودروی سواری هیوندا از عقب به کامیون برخورد کرده و هر چهار سرنشین آن مصدوم شدند.

پس از انتقال مصدومان این تصادف توسط عوامل امدادی به بیمارستان راننده و ۲ نفر از سرنشینان آن پس از مداوای سرپایی مرخص ولی یک زن ۴۵ ساله به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

رییس پلیس راه استان اردبیل علت این حادثه را بی توجهی راننده سواری هیوندا به جلو بیان کرد و گفت: علت حادثه رانندگی سرچم – اردبیل هم در دست بررسی است.

سرهنگ سیدمحمد صفوی گفت: با توجه به فر رسیدن فصل زمستان و مه‌آلود بودن هوا و کاهش دید افقی، رانندگان با تجهیزات لازم و با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up