• شناسه خبر : 60229
  • تاریخ انتشار : 14 آذر 1400 - 06:07

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: چهارمین جشنواره زمستان بیدار اردبیل در دو محور بزودی در فضای مجازی آغاز می‌شود.

تیوب سواری در زمستان

 

نادر فلاحی از آغاز جشنواره زمستان بیدار اردبیل در دو محور خبر داد و گفت: برگزاری چهارمین جشنواره زمستان بیدار اردبیل را به عنوان مرکز گردشگری زمستانی در کشور معرفی کرده است.

وی اظهار کرد: در راستای رونق گردشگری زمستانی طی چهار سال اخیر با آغاز فصل سرما و بارش برف جشنواره زمستانی با عنوان زمستان بیدار در اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: با توجه به تداوم شرایط کرونایی امسال مقرر شد تا در دو بخش و با شور و اشتیاق هر چه بیشتر برگزاری این جشنواره را در سطح استان شاهد باشیم که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام شده است.

فلاحی ادامه داد: بر این اساس در چند روز آینده شاهد آغاز برگزاری این جشنواره در دو محوریت شامل برگزاری جشنواره همانند سال‌های گذشته در شهرستان‌های مختلف و نیز برگزاری جشنواره زمستان بیدار در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خواهیم بود.

وی هدف از برگزاری جشنواره زمستان بیدار را معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان دانست و بیان کرد: باید در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های لازم در تمامی شهرستان‌های استان انجام و با ترغیب مردم و گردشگران برای حضور در این جشنواره، شاهد رونق بیشتر این جشنواره در استان باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با تاکید بر اهمیت برگزاری جشنواره زمستان بیدار در هر دو محوریت گفت: در کنار برگزاری جشنواره به صورت فیزیکی در محوطه‌های باستانی، اماکن تاریخی، تاسیسات گردشگری و… برنامه‌ریزی اساسی برای برگزاری این جشنواره در فضای مجازی نیز انجام شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up