• شناسه خبر : 60552
  • تاریخ انتشار : 20 آذر 1400 - 01:24

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت:برخی از افراد با شرکت در آزمون منتظر تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود هستند و برخی دیگر نیز در این آزمون شرکت نکرده و باید تکلیف آنها نیز مشخص شود تا زمینه برای ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری و شفاف سازی کارها در این حوزه مهیا شود.

بهروز اسکندرپور

بهروز اسکندرپور اظهار داشت: برخی از افراد با شرکت در آزمون منتظر تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود هستند و برخی دیگر نیز در این آزمون شرکت نکرده و باید تکلیف آنها نیز مشخص شود تا زمینه برای ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری و شفاف سازی کارها در این حوزه مهیا شود.

وی حرکت شهرداری را به سمت کسب درآمد پایدار یادآور شد و افزود: باید مکانیزم‌های عملیاتی شدن این مطالبه به حق مردم و منتخبان مردم در پارلمان محلی مهیا شود.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در سال آینده تلاش می کنیم تا اولین رویداد علمی پژوهشی را با موضوع تدوین رویکردهای نوین در بحث مشارکت و سرمایه گذاری با هدف کسب درآمدهای پایدار شهری برگزار کنیم تا در این حوزه کار علمی و تحقیقاتی انجام شده و راه درست تبیین شود.

اسکندرپور تصریح کرد: رسیدن به درآمد پایدار شهری نیازمند طراحی و تدوین الگوی موفقی است که در سایر مناطق کشور و حتی خارج از کشور در حال اجراست.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up