• شناسه خبر : 61015
  • تاریخ انتشار : 02 دی 1400 - 03:03

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: از سال‌های گذشته مرحله اجرایی پروژه تالار شهر اردبیل به اسکلت‌بندی و دیوارکشی رسیده که به همین منظور ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص داده می‌شود.

صدیف بدری

صدیف بدری ظهر امروز در بازدید از خانه مطبوعات استان و تالار شهر اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر از سال‌های گذشته مرحله اجرایی پروژه تالار شهر اردبیل به اسکلت‌بندی و دیوارکشی رسیده که به همین منظور 200 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص داده می‌شود.

وی بیان کرد: اختصاص اعتبارات از بودجه ملی و تسهیلات در نظر گرفته شده و به همین منظور درصدد هستیم اجرای این پروژه را با تامین اعتبارات تا دو سال آینده به اتمام برسانیم و در راستای ارائه خدمات به فعالان فرهنگی و هنری استان اقدامات اساسی و لازم انجام دهیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

بدری تصریح کرد: تعمیر و تجهیز خانه مطبوعات استان اردبیل با 300 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده که درصدد هستیم جهشی اساسی و تحول‌آفرین را برای توسعه مسائل فرهنگی در استان اردبیل رقم بزنیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم چرا که به خاطر محدودیت‌های کرونایی برخی مشکلات پیش آمد که هم‌اکنون برطرف‌سازی شده است.

وی اظهار کرد: حل مشکلات با کارهای جهادی در کم‌ترین زمان ممکن برطرف می‌شود که با توجه به توسعه ساختارهای شهری رشد امکانات شهری متعادل نیست و لازم و ضروری است که برای رفع نیازهای توسعه‌ای و عمرانی است که به همین منظور برش‌های بودجه‌ای لازم به صورت کوتاه مدت و بلندمدت در دستور کار قرار گرفته است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up