• شناسه خبر : 61061
  • تاریخ انتشار : 04 دی 1400 - 12:56

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه همه جاده های استان باز و تردد برقرار است، گفت: جاده ها بسیار لغزنده و استفاده از زنجیر چرخ در اکثر مسیرها اجباری است.

برف روبی

 

سید کمال‌الدین میرجعفریان در جلسه مدیریت بحران استان در استانداری اردبیل در پی بارش برف سنگین اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی استان در آمادگی کامل هستند.

وی افزود: همه جاده های استان باز و تردد برقرار است اما جاده ها بسیار لغزنده و استفاده از زنجیر چرخ در اکثر مسیرها اجباری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه از امشب بارش کاهش یافته و کولاک آغاز می شود که تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است، گفت: اقلام مصرفی ضروری روستاهای صعب العبور تامین شده است.

میرجعفریان بیان کرد: در راهدارخانه ها و پایگاه های هلال احمر و اورژانس برای اسکان و امداد رسانی به مسافران تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی گفت: دستگاه های اجرایی اگر مشکل و کمبود تجهیزات دارند می توانند از بخش خصوصی و امکانات یگان های نظامی استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: شرکت گاز و برق با حساسیت قطعی ها و مشکلات احتمالی را رصد کرده، رفع کنند.

میرجعفریان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی و مردم به هرس و تکاندن درختان اهتمام ویژه ای داشته باشند، افزود: مردم امشب از تردد غیر ضروری پرهیز کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up