• شناسه خبر : 62374
  • تاریخ انتشار : 02 بهمن 1400 - 02:51

رییس اتاق بازرگانی اردبیل افزود: این قوانین در حقیقت مانعی جدی در مسیر تولید و اشتغال به وجود می‌آورد و سعی بر این است تا به صورت دقیق و جامع این قوانین و بخشنامه‌های مشکل‌آفرین رفع شده و امکان تقویت نظام تولید و اشتغال و بهبود فضای کسب و کار را شاهد باشیم.

حسین پیرموذن

حسین پیرمؤذن در جلسه شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: به تناسب ترکیب 3 قوه در شورای گفت‌و گوی کشور در استان‌ها نیز ترکیبی از اعضای 3 قوه مقننه، مجریه و قضائیه در جلسات شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی حاضر می‌شوند.

وی تصریح کرد: قرار است به صورت مرتب جلسات شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی هر 15 روز یک بار برگزار شده و مشکلات و دغدغه‌های فعالان بخش خصوصی مورد رصد و پیگیری قرار گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: در اجرای قانون بهبود محیط کسب و کار و ماده 3 این قانون ضروری است تا شناسایی قوانین مخل فضای کسب و کار در استان‌ها انجام شود که در همین زمینه با همکاری ادارات، سازمان‌ها و نهادهای مختلف کارگروه فنی شناسایی قوانین مخل کسب و کار تشکیل شده تا با برگزاری جلسات در هر 15 روز یک بار رفع این قوانین مزاحم را از پیرامون کسب و کار شاهد باشیم.

پیرمؤذن افزود: این قوانین در حقیقت مانعی جدی در مسیر تولید و اشتغال به وجود می‌آورد و سعی بر این است تا به صورت دقیق و جامع این قوانین و بخشنامه‌های مشکل‌آفرین رفع شده و امکان تقویت نظام تولید و اشتغال و بهبود فضای کسب و کار را شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: استان اردبیل جایگاه ممتازی را در برگزاری مرتب جلسات شورای گفت‌و گو داشت که به خاطر جابجایی وزرا، استانداران و مدیران در ماه‌های اخیر برگزاری منظم جلسات با تأخیر و تعلل روبه‌رو شده اما تلاش خواهیم کرد از بهمن ماه جلسات به شکل منظم برگزار و دغدغه‌های بخش خصوصی مورد توجه قرار گیرد.

پیرمؤذن به دستور جلسه شورای گفت‌و گو با محوریت کیفیت صادرات محصولات کشاورزی و جلوگیری از برگشت محصولات صادر شده اشاره کرد و ادامه داد: در استان اردبیل در سال‌های اخیر توسعه واحدهای گلخانه‌ای مورد توجه قرار گرفته و جایگاه استان اردبیل از رتبه بیست و هفتم بهبود یافته است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up