• شناسه خبر : 62422
  • تاریخ انتشار : 03 بهمن 1400 - 12:32

مهارت‌ها برای یادگیری نجات‌دهنده‌های بالقوه هستند و باید با این سطح از اهمیت و احترام به آنها نزدیک شد.

R133333

  1. مهارت سرمایه گذاری املاک

سرمایه گذاری املاک یک طرح “سریع پولدار شوید” نیست. اما داشتن تحصیلات املاک و مستغلات به شما یک پایه محکم برای یک تجارت طولانی مدت می دهد. احتمالات زیادی همراه با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و دریافت راهنمای گام به گام برای تجزیه و تحلیل، سرمایه گذاری، فروش و تلنگر املاک وجود دارد که می تواند در دراز مدت برای شما بسیار مفید باشد.

یکی از بهترین منابع برای این کار، نام تجاری Bigger Pockets است که شامل کتاب‌ها، پست‌های وبلاگ عمیق و یک انجمن فعال برای صحبت با سایر افرادی است که در املاک سرمایه‌گذاری می‌کنند و از اشتباهات و موفقیت‌هایشان درس می‌گیرند.

برای یادگیری در مورد تجارت املاک و مستغلات نیازی به پرداخت صدها یا هزاران دلار نیست. فقط کمی تحقیق کنید تا ببینید کدام بخش از املاک و مستغلات بیشتر مورد علاقه شماست و از آنجا بروید.

  1. سرمایه گذاری پول (راه آسان)

این یکی بیشتر یک هک است تا یک مهارت. یکی از راه های آسان برای سرمایه گذاری، استفاده از سرویسی مانند Acorns است. در اینجا، تمام خریدهایی که انجام می‌دهید به دلار بعدی گرد می‌شوند و تغییر به حساب پس‌انداز شما ارسال می‌شود. به عنوان مثال، اگر یک فنجان قهوه 4.50 دلاری بخرید، 5 دلار می پردازید و 50 سنت مستقیماً به پس انداز شما می رود.  آهنگ برای تقویت انگلیسی

انجام خرید با مبالغ کامل دلاری نیز ردیابی پول شما را آسان‌تر می‌کند و پولی که به حساب پس‌انداز شما وارد می‌شود به سرعت جمع می‌شود. احتمالاً متوجه این تغییر نخواهید شد که به آرامی از حساب جاری خود خارج می شود، اما می توان آن را به سرعت سرمایه گذاری کرد.

مهارت های سلامت و تناسب اندام

از بین تمام مهارت‌های یادگیری، توسعه دانش شما در مورد اصول سلامتی و تناسب اندام باید اولویت اصلی باشد.

بسیاری از مردم می خواهند در مورد تجارت، پول و مهارت های روابط بیاموزند. آنها می خواهند با مردم ملاقات کنند، از زندگی آنها لذت ببرند، به موفقیت برسند و به رویاهای خود دست یابند.

با این حال، اگر مهارت‌های سلامتی و تناسب اندام را نادیده بگیرید، در درازمدت دوباره به سراغتان خواهد آمد.

اینها مهارت هایی هستند که شما را برای مدت طولانی تری زنده نگه می دارند. آن‌ها مهارت‌هایی هستند که منبع سلامتی ایجاد می‌کنند، بنابراین وقتی به 60 سالگی رسیدید، به جای شکستن مانند سایر همسالان، قوی می‌شوید.

این مهارت‌ها برای یادگیری نجات‌دهنده‌های بالقوه هستند و باید با این سطح از اهمیت و احترام به آنها نزدیک شد.

  1. مهارت تنفس / تنفس عمیق

یادگیری نحوه صحیح نفس کشیدن می تواند شما را شادتر و سالم تر کند. این یک کلید برای مدیتیشن و ذهن آگاهی است و همچنین تأثیر مثبت زیادی بر بدن، سلامتی و زندگی شما دارد.

تنفس عمیق می تواند به کاهش فشار خون، تقویت سیستم ایمنی، آرامش ذهن، کاهش استرس و حتی بهبود خواب کمک کند.

در مواقع سخت، بسیار مفید است که بدانید چگونه تنفس عمیق را تمرین کنید تا آرامش خود را حفظ کنید. تنها چند دقیقه تنفس عمیق آگاهانه می تواند بر وضعیت ذهنی فرد تأثیر مثبت بگذارد.

اکسیژن یک کاتالیزور برای بدن ما است که بسیار مهم است، ما دائماً نفس می‌کشیم و حتی به سختی متوجه می‌شویم. ما به یک منبع ثابت نیاز داریم، در غیر این صورت در مدت کوتاهی هوشیاری خود را از دست خواهیم داد. فیلم برای تقویت انگلیسی

با این گفته، مهم است که به یاد داشته باشید که عمیق نفس بکشید. باید احساس خوبی داشته باشید که هوا وارد شود، تقریباً مانند یک آغوش معکوس از داخل. بازدم باید آرام و راحت باشد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up