• شناسه خبر : 62702
  • تاریخ انتشار : 11 بهمن 1400 - 07:32

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اردبیل از وجود ۱۸۱ هزار نفر واجد شرایط بیمه روستایی در اردبیل خبر داد.

بیمه تامین اجتماعی

ضریب پوشش بیمه روستایی در اردبیل ۲۹ درصد است


رضا عبداللهی در آیین اعطای حکم بازنشستگی و مستمری روستای خلیل آباد بخش هیر اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در ۴۳۰ روستای استان اردبیل، حکم بازنشستگی و مستمری روستاییان اعطا خواهد شد که امروز در اولین اقدام چندین حکم در روستای خلیل آباد بخش هیر استان اعطا گردید.

وی افزود: در روستاهای استان اردبیل ۱۸۱ هزار نفر واجد شرایط بیمه روستایی هستند که در حال حاضر ۶۴ هزار نفر برای بیمه روستایی اقدام نموده‌ و در حال حاضر ۱۱۵ هزار نفر از واجدین شرایط متاسفانه برای بیمه روستایی اقدام نکرده اند که از عموم مشمولین درخواست داریم در اسرع وقت اقدام نمایند.

مدیر صندوق بیمه روستایی و عشایری اردبیل تصریح کرد: ضریب پوشش بیمه روستایی در استان اردبیل ۲۹ درصد بوده و از میانگین کشوری که ۲۰ درصد است، در رتبه بالاتر قرار دارد.

عبداللهی ادامه داد: در طی ۱۰ ماهه اخیر ۳۲۰ میلیارد ریال واریزی بیمه از سوی مردم صورت گرفته است و ۲۸۰ میلیارد ریال به بازنشستگان و مستمری بگیران استان واریز شده که البته از سوی دولت ۶۴۰ میلیارد ریال واریزی صورت گرفته است.


بیمه تامین اجتماعی

برپایی میز خدمت در بیمه روستایی در ۴۳۰ روستای استان اردبیل



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up