• شناسه خبر : 62809
  • تاریخ انتشار : 14 بهمن 1400 - 01:43

استاندار اردبیل گفت: به دنبال افزایش تولید هستیم و حمایت از تولید هدف اول ماست.

انبار تولید کالا

به دنبال افزایش تولید هستیم


حامد عاملی در نود و ششمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، در محل سالن کنفرانس اتاق بازرگانی اردبیل، گفت: رونق تولید می تواند ثروت را در جامعه افزایش دهد و با اشتغال زایی از مشکلات اقتصادی جلوگیری کند، ما به دنبال افزایش تولید هستیم و حمایت از تولید هدف اول ماست.

استاندار اردبیل در این جلسه که به بررسی شرایط محیط کسب و کار در استان اختصاص داشت، بیان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود به این موضوع اشاره کردند که آمارها در حوزه تولید خوب نیست، قوانین مزاحم تولید حذف نشده اند، آسان سازی صدور مجوز اتفاق نیفتاده، کاهش مقررات و تعیین پنجره واحد به صورت کامل انجام نشده است.

وی ادامه داد: طبق دستورات مقام معظم رهبری بهبود فضای کسب و کار باید در دستور کار قرار بگیرد که این امر نیازمند داشتن برنامه و تلاش همکاران در دستگاه های اجرایی است.

عاملی خاطرنشان کرد: طبق گزارش همکاران، استان اردبیل رتبه ۲۷ تولید را در کشور دارد که این خود نشانگر همه چیز است و نشان می دهد که ما وضعیت خوبی نداریم.

استاندار اردبیل گفت: بعضا همکاران ما در ادارات مختلف در راستای رونق تولید خوب عمل نمی کنند و تفاوتی در پیگیری امور مولد با سایر امور قائل نمی شوند، این درصورتی است که ما باید مسیر تولید را در استان باز کنیم.

عاملی ضمن تقدیر از عملکرد اداره امور مالیاتی استان در اخذ مالیات، تاکید کرد: با اینکه عملکرد خوبی در اخذ مالیات داشته ایم اما افزایش مالیات زمانی خوب است که افزایش تولید داشته باشیم، پس باید برای رونق تولید در استان تلاش کنیم.


تولید کارخانه

استان اردبیل رتبه ۲۷ تولید را در کشور دارد



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up