• شناسه خبر : 70694
  • تاریخ انتشار : 12 بهمن 1401 - 09:17

سیدحامد عاملی می گوید: در حوزه فضای سبز شهر اردبیل، ۲۸۰ هکتار کمبود دارئ که این مسئله یک ضرر بسیار جدی برای این شهر محسوب می شود.

سیدحامد عاملی: اردبیل ۲۸۰ هکتار کمبود فضای سبز دارد

به گزارش شهرخوان، سیدحامد عاملی در آیین تقدیم لایحه بودجه شهرداری اردبیل در سال ۱۴۰۲ به شورای اسلامی شهر اظهار کرد: برای دریاچه شورگُلی اردبیل یک طرح مجتمع تفریحی با خدمات بسیار مناسبی تدوین شده است که در شأن مردم اردبیل خواهد بود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: ترافیک شهری اردبیل در مدت اخیر مشکلات متعددی برای اهالی اردبیل ایجاد کرده است که طرح سامان‌دهی ترافیک در دستور کار بوده و مطالعات طرح کمربندی اردبیل در حال تدوین است.

بازسازی بازار تاریخی اردبیل در سال آینده آغاز می‌شود

عاملی گفت: پروژه تیراژه اردبیل بعد از نزدیک به یک دهه، از بلاتکلیفی خارج شد و مطالعات بازسازی بازار تاریخی اردبیل انجام شده و عملیات اجرایی آن در سال آینده آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه فضای سبز اردبیل، ۲۸۰ هکتار کمبود داریم که این مسئله یک ضرر بسیار جدی برای شهر بوده و جبران بخشی از این کمبود، در ۴ طرح‌ ورودی شهر اردبیل پیش‌بینی شده است.

استاندار اردبیل بیان کرد: شورای اسلامی شهر اردبیل یک مجموعه بسیار مهم و با اختیارات قابل توجهی در حوزه پیشرفت و آبادانی شهر اردبیل محسوب می‌شود.

تدوین طرح سامان‌دهی ورودی‌های شهر اردبیل

استاندار اردبیل گفت: با توجه به وضعیت نامناسب ورودی‌های شهر اردبیل، از سال گذشته طرح سامان‌دهی ۴ ورودی شهر در دستور کار بوده و طرح تدوین‌شده ۳ ورودی به تصویب رسیده است و طرح چهارم نیز طی روزهای آینده به تصویب خواهد رسید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up