• شناسه خبر : 63302
  • تاریخ انتشار : 27 بهمن 1400 - 02:30

استاندار اردبیل گفت: سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌های استان اردبیل از اهم مواردی است که با جدیت دنبال می‌کنیم و در این زمینه تا پایان تیر ماه سال آینده کلیه پروژه‌ های استان بدون توقف ادامه خواهد داشت.

سیدحامد عاملی

سیدحامد عاملی صبح امروز در دیدار با مسئولان استانی در اردبیل اظهار داشت: سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌های استان اردبیل از اهم مواردی است که با جدیت دنبال می‌کنیم و در این زمینه تا پایان تیر ماه سال آینده کلیه پروژه‌های استان بدون توقف ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: آمادگی برای اجرای پروژه‌های استانی با استفاده از ظرفیت صنعتگران و سرمایه‌گذاران امری لازم و ضروری است که در حوزه صنعت انتظار می‌رود پیشرفت‌های قابل توجهی را به دنبال داشته باشد که آمادگی‌های لازم در این زمینه باید توسط مسئولان و دستگاه‌های مربوطه وجود داشته باشد.

استاندار اردبیل ادامه داد: اقدامات لازم برای اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه با 110 کیلومتر مسافت در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه برای دو سال آینده برنامه‌های مدونی برای کلیه حوزه‌های استان در نظر گرفته شده و سند چشم‌انداز دوسالانه در اردبیل برنامه‌ریزی شده که در تلاش هستیم تا اقدامات انجام یافته به نتایج مطلوب برسد.

عاملی اظهار کرد: اجرای مسیر بحرانی و گلوگاهی راه‌آهن اردبیل – میانه به میزان 60 کیلومتر در دستور کار قرار گرفته و با تامین اعتبارات مورد نیاز درصدد هستیم تا اجرای پروژه‌های زیرساختی را با سرعت خوبی پیش ببریم که این موضوع برای ما به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و ردیف ملی در بودجه 1401 این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up