• شناسه خبر : 63608
  • تاریخ انتشار : 05 اسفند 1400 - 10:39

عضو شورای شهر اردبیل گفت: قرارداد واگذاری تابلوهای تبلیغات بیش از یک سال در نظر گرفته شود.

ابراهیم صفری

عقد قرارداد یک ساله به صلاح شهرداری و پیمانکاران تابلوهای تبلیغات نیست


️ابراهیم صفری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: نامه ارسال شده به شورای عالی را در قالب رونوشت به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی اعلام کردیم تا با پیگیری همه جانبه در حل مشکلات زمین های قولنامه ای و آسودگی مردم در این ارتباط فراهم آید.

حراست ادارات نباید دنبال مچ گیری باشند

وی با تبریک روز مهندس به جامعه مهندسی استان اردبیل خاطرنشان کرد: حراست ادارات و دستگاه های اجرایی نباید دنبال مچ گیری باشند بلکه بهتر است با نگاه پیشگیرانه مراقبت بیشتر را از سلامت دستگاه های اجرایی و اداری داشته باشیم.

️عضو شورای شهر اردبیل افزود: قرارداد واگذاری تابلوهای تبلیغاتی باید بیش از یک سال در نظر گرفته شود تا پیمانکاران و صاحبان کانون های تبلیغاتی بتوانند قرارداد مشخص و مقبولی را در حوزه تبلیغ کالا و یا شرکت ها انجام دهند.

️صفری ادامه داد: عقد قرارداد یک ساله به صلاح شهرداری و پیمانکاران تابلوهای تبلیغاتی نیست و ما در انتخاب پک های تعریف شده در این حوزه می توانیم دست کانون های تبلیغاتی را باز بگذاریم.

️وی افزود: در بخش قیمت گذاری نیز باید بررسی شورا به صورت دقیق و کارشناسی باشد تا منافع صاحبان کانون ها و شهرداری به نحو مناسب تامین شود.


کاشت زمین کشاورزی

قرارداد واگذاری تابلوهای تبلیغات بیش از یک سال در نظر گرفته شود



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up