• شناسه خبر : 64061
  • تاریخ انتشار : 21 اسفند 1400 - 12:09

رئیس شورای شهر ممنوعیت تغییر کاربری فضای سبز شهرک کوثر اردبیل یادآور شد و بیان کرد: اعضای شورای شهر با تغییر کاربری فضای سبز در هر نقطه شهر مخالف هستند.

جواد انصاری

شورا با تغییر کاربری فضای سبز در هر نقطه مخالف است

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: اعضای شورای شهر دوره ششم با همت جهادی در 7 ماه اخیر سعی کردند تا تعرفه، متمم و بودجه 1401 را تصویب کنند.

جواد انصاری در بیست و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دوره ششم اظهار کرد: این آخرین جلسه رسمی شورای شهر در سال 1400 است و همکاران ما در دو ماه اخیر با تشکیل جلسات در نوبت صبح و عصر سعی کردند تا در یک کار فشرده تعرفه، متمم و بودجه را مصوب کنند.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون های شورا به صورت منظم و مرتب در این مدت برگزار شده و لوایح و طرح ها بررسی و در صورت نیاز تا 25 اسفندماه نیز آمادگی رسیدگی به مشکلات مردم و برگزاری جلسه فوق العاده شورا را داریم.

رئیس شورای شهر اردبیل افزود: بزرگترین مزد و پاداش ما جلب رضایت مردم و خشنودی آنهاست که در بودجه 1401 سعی شده تا با رسیدگی منطقی و توزیع عادلانه اعتبارات همه مناطق در چتر حمایتی شورا و شهرداری قرار گیرند.

انصاری با ابراز خرسندی از تحویل شهرک کوثر بعد از سال ها انتظار توسط شهرداری اردبیل گفت: این اقدام که منجر به صدور پروانه برای بلوک 9 و 12 خواهد شد پاسخی اعتمادآفرین به خواسته مردم بود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل ادامه داد: در بودجه سال آینده مقرر شده تا با هدف کاهش دغدغه شهروندان و گردشگران از بابت کمبود سرویس های بهداشتی در هر منطقه شهری سه سرویس بهداشتی احداث و راه اندازی شود.

️انصاری افزود: تمدید مجوز تبصره سه و همکاری شورا و شهرداری با شرکت آب و فاضلاب استان با هدف توسعه زیرساخت ها در این بخش موافقت کردند.

درخت

تغییر کاربری فضای سبز شهرک کوثر ممنوع است



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up