• شناسه خبر : 64369
  • تاریخ انتشار : 08 فروردین 1401 - 04:08

️شهردار اردبیل در دیدار نوروزی با آیت‌الله عاملی گفت: باغ حدفاصل میدان بسیج تا ارتش برای استفاده عموم شهروندان آماده می‌شود.

باغ شریعت برای استفاده عموم شهروندان آماده می‌شود

شهردار اردبیل در دیدار نوروزی با آیت‌الله دکتر سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از برنامه‌ریزی شهرداری برای آماده سازی باغ واقع در حدفاصل میدان بسیج تا میدان ارتش برای استفاده عموم شهروندان بدون هیچ‌گونه تغییر کاربری در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل، محمود صفری در این دیدار که در اولین روز کاری سال جدید و با همراهی استاندار اردبیل و جمعی از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان انجام گرفت، با اعلام این خبر، افزود: وجود باغی بزرگ در این نقطه از اردبیل ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه فضای سبز و تفرجگاهی این کلانشهر است.

صفری استفاده عمومی از باغ حدفاصل میدان بسیج تا ارتش اردبیل را از مطالبات دیرینه شهروندان عنوان و خاطرنشان کرد: از اولین روزهای قبول مسؤولیت در کسوت شهردار، با همراهی اعضای محترم شورای شهر و نمایندگان پیگیر استان، کارهای حقوقی و قانونی تملک این باغ را پیش بردیم و این نوید را خدمت حضرتعالی می‌دهیم که این باغ امسال برای استفاده عموم شهروندان عزیز و همچنین گردشگران ورودی به مرکز استان، بدون هیچ‌گونه تغییر کاربری آماده خواهد شد.

محمود صفری

#محمود_صفری
#صفری
#شهردار_اردبیل
#شهرداری_اردبیل

باغ شریعت برای استفاده عموم شهروندان آماده می‌شود



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up