• شناسه خبر : 65288
  • تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1401 - 02:11

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: مشکلات زیرساختی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی استان اردبیل با هدف جذب سرمایه گذار و رونق تولید با همکاری مسئولان استانی برطرف می شود.

محمد اهلی

یاریگر واحدهای تولیدی خواهیم بود


محمد اهلی در نشست مشترک با اعضای هیأت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی اردبیل اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و رفع موانع تولید، مشکلات زیرساختی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی استان اردبیل با هدف جذب سرمایه گذار و رونق تولید با همکاری مسئولان استانی برطرف می شود.

وی با بیان اینکه در طول چند سال گذشته اعتبارات بسیار خوبی از محل منابع داخلی و ملی برای توسعه شهرک های صنعتی هزینه شده است، گفت: تلاش خواهیم کرد تا از تمامی ظرفیت های موجود برای افزایش تولید و اشتغال استفاده کنیم و یاریگر واحدهای تولیدی باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: صاحبان صنایع از فرمانداران شهرستان ها انتظار دارند تا از محل تملک دارایی ها اعتبارات کافی برای توسعه شهرک های صنعتی اختصاص یابد که به طور حتم با تأمین این اعتبارات، زیرساخت های شهرک های صنعتی نسبت به سالیان گذشته از وضعیت بهتری برخوردار می شود.

اهلی افزود: پست دوم برق در شهرک صنعتی اردبیل ۲ که از مهمترین برنامه های این شرکت برای تأمین برق پایدار برای توسعه این شهرک صنعتی است با همکاری شرکت برق منطقه ای آذربایجان اجرا خواهد شد و برق رسانی به واحدهای تولیدی افزایش خواهد یافت.


کارگر کارگاه صنعتی

برق رسانی به واحدهای تولیدی افزایش خواهد یافت



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up