• شناسه خبر : 65801
  • تاریخ انتشار : 09 خرداد 1401 - 01:06

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل با اشاره به لزوم ثبت نام کشاورزان اردبیل در سامانه پهنه بندی گفت: نگهداری گندم در انبار بدون ثبت نام در سامانه قاچاق محسوب می شود.

کمباین گندم


مهر: علی نوبخت در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم در شهرستان انگوت اظهار کرد: ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی وزارت جهاد کشاورزی بسیار مهم و ضروری است و در صورت نگهداری گندم در انبار بدون ثبت در سامانه، گندم نگهداری شده قاچاق محسوب شده و علاوه بر مصادره محصول انبار شده به نفع دولت و صاحب آن به تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.

وی با اشاره به ثبت گندم در صورت نگهداری در سامانه جامع انبارها بیان کرد: تمامی کشاورزان عزیز قبل از شروع خرید نسبت به ثبت نام در سامانه پهنه بندی وزارت جهاد کشاورزی اقدام کنند تا در زمان مراجعه به مراکز خرید بدون معطلی بتوانند محصول خود را به مراکز تحویل دهند.

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل ادامه داد: تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان انجام شده وهیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد و کشاورزان ولی نعمت‌های ما هستند باید تمام تلاش خود را کنیم که روند خرید از کشاورزان به سهولت انجام شود.

نوبخت افزود: گندم کشاورزان با پایه ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان، لحاظ ۱۲ درصد رطوبت، ۲ درصد سن‌زدگی و با افت یک تا چهار درصدی به شکل مطلوب خریداری خواهد شد.

وی در خصوص پرداخت بهای گندم نیزتصریح کرد: در راستای تسریع در روند پرداخت به موقع بهای گندم لازم است مراکز خرید در سریع‌ترین زمان نسبت به ثبت و ارسال چک لیست‌ها به بانک عامل اقدام نمایند.


گندم کشاورز

نگهداری گندم ملزم به ثبت در سامانه پهنه بندی است



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up