• شناسه خبر : 66965
  • تاریخ انتشار : 10 مرداد 1401 - 10:33

تلویزیون های ساخته شده در سال 2022 به دلیل انتظار طرفداران و خریداران دارای کیفیت خوبی بودند و به همین دلیل در مدت کوتاهی توانستند رکورد فروش برندهای خود را بشکنند ، ما در این مطلب به معرفی محصولات پرفروش و پرطرفدار ال جی و سامسونگ می پردازیم پس با ما در این مطلب هیجان انگیز همراه باشید.

تلویزیون های ساخته شده در سال 2022 به دلیل انتظار طرفداران و خریداران دارای کیفیت خوبی بودند و به همین دلیل در مدت کوتاهی توانستند رکورد فروش برندهای خود را بشکنند ، ما در این مطلب به معرفی محصولات پرفروش و پرطرفدار ال جی و سامسونگ می پردازیم پس با ما در این مطلب هیجان انگیز همراه باشید.

 تلویزیون ال جی UQ8000

یکی دیگر از شاهکار های شرکت ال جی تلویزیون ال جی 86UQ8000 می باشد که بزرگ ترین سایز آن مدل UQ8000 است، که در سال 2022 ساخته و از آن رونمایی کرده است. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر فورکی است و رنگ های خیره کننده در آن بسیار است که بیننده را به تماشای آن تشویق می کند. این تلویزیون مجهز به پردازنده ی α7 Gen5 AI Processor 4K است تا از یادگیری عمیق برای بهینه سازی بهتر تصاویر استفاده کند. تلوزیون ال جی مجهز به فناوری HDRو4K Upscale که این فناوری باعث ضوح عالی و ارتقای تمام محتوای کم کیفیت است.

طراحی تلویزیون ال جی UQ8000

تلویزیون UQ8000 دارای طراحی بی نظیر وفوق العاده ای است. طراحی این تلویزیون نه تنها کاربران بلکه بازار جهانی را نیز به خود جلب کرده است. تلویزیون 86 اینچ ال جی دارای قابلیت ها و طراحی ها ی بی‌شماری است. تلویزیون مذکور دارای حاشیه های باریک و نازک همراه با پایه های دوشاخه ای زیبا است. در قسمت پشت تلویزیون درگاه های ارتباطی وجود دارد تا از شلوغی جلو تلویزیون جلوگیری کند. تلویزیون ال جی دارای رنگ مشکی است که می تواند خود را با هر دکوراسیونی مطابقت دهد و زیبایی خانه شما را  فوق العاده کند. شرکت ال جی تلویزیون های در سایزهای مختلف طراحی کرده است که در هر خانه با هر مساحت می توان از آن استفاده کرد. تلویزیون  فوق را می توان بر روی دیوار نصب کرد که همانند یک اثر هنری بر دیوار باقی می ماند. به کمک ریموت کنترل می توانیم از راه دور هم تلویزیون را کنترل کنیم. این ریموت کنترل، جادوی است که می توانید دستورات خود را با صدا به ریموت کنترل بگویید وجست وجوی صوتی را انجام دهید. ظاهر زیبا و شیک ریموت با تلویزیون خوش استایل ال جی یک ست کاملا جذاب خواهد بود.

کیفیت تصویر تلویزیون UQ8000

یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که کاربران را همانند آهنربا به سمت خود جذب کرده، کیفیت تصویر تلویزیون می باشد. ال‌جی تلویزیون UQ80 را به امکانات ویژه و پیشرفته‌ای مجهز ساخته، ‌تا بهترین تصاویر را در به رخ صفحه نمایش بکشاند. از بارزترین این فناوری ها می توان به قابلیت 4k اشاره داشت. این قابلیت یکی از مدرن ترین کیفیت تصویرهای دنیای تصویر برداری می باشد، که با ارایه ی تصاویر با کیفیت عالی باعث می شود، که کاربران با صحنه ها ارتباط برقرار کنند.

4K از رزولوشن 3840×2160 پیکسل برخوردار است، با داشتن این سطح از پیکسل تصاویری را برایتان به نمایش می گذارد، که از مرز واقعیت ها عبور می‌کند. همچنین این میزان از پیکسل به نسبت Full HD تفاوت 4 برابری دارد، در نتیجه صحنه‌هایی جذاب را با رنگ های سیر و وضوح فوق‌العاده نمایش می دهد‌. فناوری Upscaler 4k را در تلویزیون UQ80 ال‌جی حضور دارد و نقش پر رنگی را ایفا می‌کند.

قابلیت هوشمند تلویزیون ال جی UQ8000

تلویزیون LG UQ8000 از سیستم عامل Webos پشتیبانی می کند.‌ این سیستم عامل بر پایه ی هوش مصنوعی طراحی شده و امکانات خاصی از تلویزیون را در اختیارتان قرار می دهد.‌ قابلیت اتصال به اینترنت از امکانات بارز این سیستم عامل می باشد، که از این طریق شما می توانید، به موتور جستجوی خود بروید و انواع نیازمندی های خود را جستجو کنید.

سیستم عامل WebOS از شبکه های پرطرفدار YouTube channel و Netflix پشتیبانی می کند. این ویژگی ها از پرطرفدارترین و پر بازدید ترین شبکه ‌‌ها محسوب می شود، که روزانه به صورت 24 ساعته انواع فیلم ها ی جدید ایرانی و خارجی را پخش می کند و شما با اتصال به اینترنت می توانید، به صورت آنلاین فیلم ها را مشاهده کنید و بروز باشید.

images 1659269213

 تلویزیون ال جی NANO84

از میان نانوسل های 2022، این بار تلویزیون ال جی NANO84 را برای نقد و بررسی انتخاب کردیم که یک مدل با فناوری نانو می باشد و در اندازه های 55، 65 و 75 اینچ تولید و روانه بازار شده است. این تلویزیون ال جی 4K NanoCell با نمایشگری تخت و پایه هلالی یکی از زیباترین های برند نامبرده می باشد که در این صفحه نمایش به لطف ذرات نانو زیباترین و درخشان ترین رنگ ها را نشان می دهد. پردازنده آلفا 5 جدید و قابلیت ارتقای کیفیت تصویر از امکاناتی هستند که تلویزیون نانوسل نانو 84 را به مدلی مناسب تماشای فیلم و مسابقات هیجان انگیز ورزشی تبدیل کرده اند.

طراحی تلویزیون NANO84

امروزه نحوه ی طراحی و ظاهر تلویزیون به اندازه ی کیفیت تصویر و امکانات آن مهم است. برخلاف قدیم مردم به نوع و چگونگی طراحی محصولات خصوصا محصولی همچون تلویزیون که بسیار در معرض دید قرا ر می گیرد، توجه می کنند. با توجه به نیاز خریداران تلویزیون های مدرن و نوین امروزی را در ظاهری باریک و ظریف می سازند. تلویزیون NANO84 هم یکی از تلویزیون های جدید نانسل با برند ال جی است که از طراحی زیبایی برخوردار است. از ویژگی های ظاهری آن می توان به نمایشگری باریک که روی پایه ی هلالی شکل مستقر شده است، اشاره کنیم.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی NANO84

ال جی با تولید تلویزیون های نانوسل خودش کابران زیادی را تحت تاثیر قرار داد؛ این فناوری که تنها چند سالی است پا به عرصه تلویزیون های ال جی گذاشته توانسته بخش زیادی از بازار را در اختیار خودش بگیرد. از اصلی ترین کارهایی که نانوسل برای تلویزیون شما انجام می دهد رنگ و وضوح باورنکردنی، زاویه دید وسیع و پردازنده قدرتمند است که لازمه نمایشی بی نقص هستند. تلویزیون نانو 84 با ترکیب این فناوری همراه 4K رنگ هایی خالص و دور از هر گونه نویز را پیش چشمان شما قرار می دهد.

قابلیت هوشمند تلویزیون نانو84

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص و کاربردی در تلویزیون ال جی NANO84 پشتیبانی از تکنولوژی ThinQ است . این قابلیت امکان اتصال تمام لوازم هوشمند سازگار موجود در منزل از طریق وای فای به یکدیگر را ممکن می‌سازد. برای استفاده از این قابلیت لازم است که اپلیکیشن Smart ThinQ را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و پس از اطمینان از اتصال دستگاه‌های هوشمند نظیر تلویزیون به وای فای آن را از راه دور و حتی در خارج از منزل کنترل یا تنظیم کنید. دیگر مزیت این قابلیت عیب یابی هوشمند است که در صورت بروز خطا یا اختلال در عملکرد تلویزیون ال جی کاربر را آگاه می‌سازد و در صورت نیاز راهکار حل مشکل را نیز ارائه می‌دهد.

images 1659269256

تلویزیون سامسونگ BU8000

این که یک تلویزیون بتواند به پرفروش ترین تلویزیون سال تبدیل شود کار آسانی نیست؛ چرا که برای دست یابی به این جایگاه باید نمایشگر مورد نظر بتواند از جهات مختلف توجه کاربر را جلب کرده باشد. تلویزیون سامسونگ BU8000 نسخه بروزشده AU8000 یکی از پرفروش ترین نمایشگرهای سال 2022 با داشتن تصویری عالی، امکاناتی قابل قبول، قیمتی مناسب در کنار طراحی فوق العاده قطعا شایستگی این جایگاه را دارد. توجه داشته باشید؛ بهترین با پرفروش ترین فرق دارد قطعا نمایش پرچمدار هر برند بهترین های آن برند هستند اما برای پرفروش باید مهمترین مقوله یعنی ارزش خرید مطرح است که قطعا بهترین گزینه امسال BU8000 از برند خوشنام سامسونگ است.

تلویزیون سامسونگ BU8000 از جمله تولیدات کریستالی برند خوش آوازه سامسونگ است که در سال جدید 2022 روانه بازار می‌شود. چنانچه که نسخه قبلی این تلویزیون یعنی؛ AU8000 پارسال مورد حمایت بسیاری از کاربران واقع شد، انتظار می‌رود که این تلویزیون کم‌نظیر نیز با استقبال چشم گیری از سوی کاربران روبه رو شود. بهره‌گیری از سبک طراحی همه پسند و به روز در بدنه این مدل به وضوح قابل رویت می‌باشد؛ به گونه‌ای که توجه افراد مشکل پسند را نیز به خود جلب خواهد کرد. بدنه فوق‌العاده باریک، در کنار نمایشگر بی حاشیه قطعا از این تلویزیون مدلی پسندیده جهت ارمغان چشم اندازی با شکوه در پذیرایی ساخته است. پشتیبانی از کیفیت تصویر وسوسه کننده منجر شده که جزئیات دقیق در رزولوشن 4K در معرض تماشا قرار گیرند.

طراحی تلویزیون سامسونگ BU8000

داشتن یک تلویزیون با طراحی شیک همیشه می­تواند به محیط زیبایی ببخشد. حال سامسونگ با تولید تلویزیون 55BU8000 در سال 2022 به خوبی توانسته پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد. تلویزیون‌های Air Slim دارای لبه­‌هایی باریک هستند که ظرافت محصول را دوچندان می‌کنند. در این مدل خوش آوازه سامسونگ، ضخامت هر لبه تنها به 26 میلی متر می­رسد که به آن Bezel Less می‌گویند. همین موضوع باعث می­شود که هنگام تماشای محتویات توجه مخاطب تنها بر روی تصاویر معطوف گردد و لبه‌های اضافی کناری نمایان نمی­شوند. قسمت پشتی تلویزیون هم کاملا صاف و یکدست است و این به معنای عدم وجود هرگونه برآمدگی اضافی می‌باشد. پس گزینه‌ای عالی برای اتصال به دیوار بوده تا فضای کمتری از اتاق را به خودش اختصاص دهد. حال که صحبت از طراحی پشتی تلویزیون شد لازم است بگوییم که شیارهایی برای مدیریت کابل نیز در این بخش مشکی رنگ تعبیه شده است. این شیارها مسیر کابل را نشان می‌دهند و شما باید کابل‌های مربوطه را از این قسمت رد کنید تا دچار بهم ریختگی نگردد و ظاهری مرتب داشته باشد.

کیفیت تصویر تلویزیون BU8000

مشاهده محتوای بصری در رزولوشن تقویت شده می‌تواند لذت واقعی را از تجربه دیداری خیره کننده به کاربر منتقل سازد، از این رو سامسونگ تلویزیون کریستالی BU8000 را نمایشگر LED روانه بازار کرده است تا محتوای خیره کننده را در کیفیت تصویر 4K مشاهده نمایید و از عمق جزئیات دقیق در رزولوشن 3840×2160 پیسکل لذت ببرید. با وجود این رزولوشن بالا شاهد نمایش تصاویری خواهید بود که به خلق لحظات دیداری نفس گیر و پر از هیجان منجر خواهد شد.

سامسونگ جهت نمایش تصاویر در کیفیت تقویت شده از پردازنده کرسیتالی سود برده است و با وجود رفرش ریت 60 هرتز شما را به تماشای محتوای با کیفیت بدون لرزش و نویز تصویر دعوت می کند. پشتیبانی از فرمت های رایج HDR مانند: HDR 10+ و HLG‌ در این تلویزیون منجر شده که از تصاویر مملو از رنگ های زنده و طبیعی لذت ببرید و شاهد کنتراست بالا جهت دیدن جزئیات دقیق و واضح باشید. پشتیبانی از این فرمت ها منجر شده که به خوبی کیفیت تصویر بهبود یابد و شاهد تقویت رنگ‌های وسوسه کننده بر روی نمایشگر تلویزیون باشید.

پردازشگر Crystal Processor 4K

یکی از مهترین بخش‌های هر تلویزیون که منجر به ارتقای رزولوشن حاصل از تصاویر خواهد شد، پردزاشگر تصویر آن می‌باشد. سامسونگ نیز جهت افزایش کیفیت تصویر و بهبود رزولوشن محتوا از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K در تلویزیون سامسونگ BU8000 سود برده است. این پردازنده کارآمد نقش بسزایی در بهبود کیفیت تصویر خواهد داشت تا امکان مشاهده محتوای دلخواهی خود را در بالاترین کیفیت مطابق با دنیای واقعی داشته باشید. لازم به ذکر است که سامسونگ این پردازنده کارآمد را به تلویزیون های کریستالی خود اختصاص داده است تا با رنگ‌های کریستالی پویا ادغام شود و نمایش تصاویر را در حالت زنده با رنگی‌های واقعی به ارمغان آورد.

قابلیت هوشمند BU8000

از آنجایی که سیستم عامل استفاده شده در تلویزیون سامسونگ 50BU8000 تایزن است و در تلویزیون های 2022 ارتقا دهده شده، شباهت های زیادی به اندروید دارد و هر دو به روز رسانی های سیستم عامل را دریافت می کنند، پس می توان گفت دنیایی از سرگرمی های نا محدود را با خود به همره می آورند و مهمترین تفاوتی که با سایر رابط های دیگر داد ر در سرعت دسترسی بالایش است. تقریبا تمامی تلویزیون های اختصاص یافته به این سیستم عامل امکان دسترسی به تماشای فیلم یا سریال های روز را فراهم می کنند تا در یک مکان و بدون درد سر علاقه خود را سازمان دهی کنند. به علاوه با پشتیبانی از دستیار های صوتی Amazon ،alexa ،bixby دیگر نیازی به تایپ کردن های خسته کننده نخواهید داشت، زیرا امکان جست جوی صوتی بدون استفاده از ریموت کنترل و تایپ کردن را برای شما میسر می سازد و هر کاری مانند وب گردی و … را با تلویزیون خود تجربه کنید.برای این کار تنها کافیست با صدای خود دستورات لازم را به تلویزیون بدهید و در کوتاه ترین زمان نتیجه کار را دریافت کنید.

images 1659269295

تلویزیون سامسونگ Q80B

تلویزیون سامسونگ Q80B این مدل از جدید ترین نمایشگر های سری 8 سامسونگ می باشد که با فناوری QLED در سال 2022 تولید شده است، تا بتواند طرفداران خود را راضی نگه دارد. در صفحه نمایش Q80B به دلیل استفاده از پنل کیولد روشنایی عمیق تری را در رنگ های تیره به خصوص رنگ مشکی به وجود می آورد و هر نقطه به طور مستقل از خود نور ساطع می کند. با اینکه سطح 4K هنوز چندان فراگیر نشده و فیلم ها و سریال های امروزی با رزولوشن FULL HD اجرا می شوند، اما این تلویزیون قابلیت نمایش محتوای 4K را در فهرست معیار های خود قرار داده است تا دیدن تصاویر همانند واقعیت در این تلویزیون به خوبی قابل مشاهده باشد، علاوه بر این سطح کیفیت، سازندگان سامسونگ آن را به فرمت HDR اختصاص یافته اند، تا از جزئیات استثنایی در هر صحنه ای لذت ببرید. تمامی این پارامتر ها به صورت مستقیم به فناوری به کار رفته در پنل بستگی دارد، زیرا سامسونگ بزرگ ترین تولید کننده تلویزیون های کیولد است و به عنوان رقیبی برای OLED شناخته می شود.

طراحی تلویزیون سامسونگ Q80B

طراحی بدنه و ظاهر هر محصولی از مهمترین قسمت های محصول می باشد، برای همین کمپانی های طراحی به آن توجه خاصی دارند و در طراحی دقت فراوانی می کنند. کمپانی سامسونگ با ظرافت هر چه بیشتر به ساخت و طراحی تلویزیون Q80B پرداخته است. نتیجه این دقت و ظرافت تلویزیونی بی عیب و نقص بوده است. تلویزیون Q80B با لبه های بسیار نازک و ظریفی که دارد نگاه شما را به تصویر می کشاند و از هواس پرتی شما جلوگیری می کند. با این تلویزیون تنها تصویر و محتوا را ببینید و در آن غرق شوید. مدل پایه های آن در وسط تلویزیون بوده که زیبایی خارق العاده ای را به آن داده است. پایه وسط تلویزیون Q80B تلویزیون را محکم بر روی میز قرار می دهد. درگاه های تعبیه شده برای تلویزیون در قسمت پشت قرار دارند و در هنگام اتصال مزاحمتی جلوی تلویزیون ایجاد نمی کنند. از درگاه های سیمی تلویزیون می توان به HDMI و USB اشاره کرد. ریموت کنترل را سامسونگ برای اینکه بتوانید از راه دور تلویزیون را کنترل کنید طراحی کرده است. طراحی ریموت کنترل سامسونگ هم همانند تلویزیونش زیبا و چشمگیر است. شیک و در عین حال ساده بودنش نگاه شما را به خود می کشاند. در دست گرفتنش آسان و راحت است و از آن خسته نمی شوید. در زمینه خرید و صرف هزینه هم قیمت تلویزیون سامسونگ Q80B نسبتا بالا بوده است و این یه دلیل وجود قابلیت های آن می باشد و اینکه تلویزیون جدید و مدرنی از کمپانی سامسونگ می باشد.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ Q80B

پردازنده کوانتومی 4K می تواند از هوش مصنوعی (AI) برای بهبود تصویر، صدا و عملکرد استفاده کند. همچنین عملیات هایی مانند تغییر برنامه یا راه اندازی برنامه ها به طور قابل توجهی سریعتر خواهند بود. فناوری کوانتوم دات رنگ‌های زنده را تا 100 درصد حجم رنگ را تضمین می‌کند که در تمام شرایط نوری قوی باقی می‌مانند. به لطف انطباق حرکتی شگفت‌انگیز، می‌توانید انتظار یک تجربه بازی با اکشن روان و بدون تاخیرهای آزاردهنده بازی و تاری حرکت را داشته باشید.

پردازنده قدرتمند کوانتومی 4K می تواند تصویر، صدا و موارد دیگر را برای صحنه ایجاد کند. همچنین صحنه را بهینه کنید تا تجربه تماشای واقعا خیره کننده ای به شما بدهد.تلویزیون کیولد 50 اینچ سامسونگ Q80B به دلیل درخشندگی استثنایی با مقادیر تا 1500 نیت را به نمایش خواهد گذاشت. این تلویزیون همچنین برای وضوح غیر قابل تصور جزئیات و کنتراست در روشن ترین و تاریک ترین صحنه ها طراحی شده است. یکی دیگر از نقاط قوت این تلویزیون این است که با زاویه دید عریض، تقریباً از هر زاویه ای رنگ های چشمگیر و تقریباً واقعی را تجربه می کنید. بنابراین می توانید از یک تصویر عالی حتی زمانی که از کناره مشاهده می کنید لذت ببرید.

قابلیت های هوشمند Q80B

سیستم عامل در تلویزیون برای پیش برد برنامه ها و کارهای سرگرم‌کننده لازم و ضروری است. اینکه شما بتوانید از تلویزیون برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود استفاده کنید، باید تلویزیون به سیستم عامل مجهز باشد. در تلویزیون های سامسونگ شما نظاره گر سیستم عامل تایزن خواهید بود. سامسونگ از این سیستم عامل در تلویزیون هایش بهره گرفته است. جستجوی صوتی از قابلیت های بوده که دسترسی شما به مواردی که می خواهید را در مدت زمان کمتری انجام می دهد. دستیار صوتی که سامسونگ از آن پشتیبانی می کند را می توان بیکسبی نام برد. با وجود این دستیارها زمان کمتری را صرف تایپ و گشتن بین برنامه ها کنید و تنها با صدای خود به موارد دلخواهتان برسید.

سامسونگ در تلویزیون Q80B مدل 2022 از قابلیت های هم بهره گرفته تا شما را در اوقات فراغت سرگرم کند که از جذاب ترین آن ها می توان به قابلیت گیمینگ آن اشاره کرد. برنامه Samsung TV Plus از دیگر سرگرمی هایی بوده که سامسونگ در اختیار شما گذاشته است. Universal Guide یک راهنمای جهانی بوده که تمامی محتوای مورد علاقه شما را در یک مکان بر روی صفحه نمایش نگه می دارد تا شما زما کمتری را صرف جستجو و پیدا کردن محتوا کنید. از تلویزیون سامسونگ Q80B برای انجام کارهای اداری استفاده کنید. لپ تاپ را به تلویزیون وصل کنید و از صفحه ای بزرگتر برای انجام کارها استفاده کنید. با Tap View تنها با یک ضربه محتوای گوشی همراه خود را به تلویزیون انتقال دهید و از شنیدن و دیدن محتوا با صدا و تصویر بهتر لذت ببرید. Google Duo در تلویزیون هوشمند Q80B این امکان را به شما داده تا تماس های تصویری خود را از طریق نمایشگر تلویزیون به اجرا درآورید.

images 1659269327برای مشاهده و خرید تلویزیون می توانید به فروشگاه اینترنتی بامیرزا به آدرس www.bamirza.com مراجعه نمایید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up