• شناسه خبر : 67088
  • تاریخ انتشار : 18 مرداد 1401 - 01:18

نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان امسال 24 کیلومتر از محور پارس‌آباد به سمت مشگین‌شهر آماده بهره‌برداری خواهد شد.

جاده بزرگراه

عباس جهانگیرزاده 15 مرداد در جریان بازدید از پروژه بزرگراهی پارس‌آباد به مشگین‌شهر اظهار کرد: آسفالت 15 کیلومتر مسیر سربند به مشگین‌شهر در حال انجام است که امیدواریم با تأمین اعتبار و سرعت عمل پیمانکار در پایان فصل کاری این 15 کیلومتر به بهره‌برداری برسد.

وی ضرروت تکمیل چهار خطه پارس‌آباد به سربند را به طول 20 کیلومتر یادآور شد و تصریح کرد: 11 کیلومتر از این مسیر در ماه گذشته زیر بار ترافیک رفت و 9 کیلومتر باقیمانده نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: با بهره‌برداری از 20 کیلومتر مسیر پرترافیک و پرتصادف پارس‌آباد به سربند امیدواریم خشنودی اهالی و ترددکنندگان را در این مسیر شاهد باشیم.

جهانگیرزاده افزود: در 18 ماه گذشته 150 میلیارد تومان اعتبار به این مسیر ارتباطی و مبادلاتی اختصاص یافته که امیدواریم در سال‌جاری نیز تزریق منابع بیشتر به ترغیب و تشویق پیمانکار کمک کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up