• شناسه خبر : 67574
  • تاریخ انتشار : 11 شهریور 1401 - 08:39

شهردار اردبیل در دیدار با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در شمالغرب کشور خواستار تسریع تکمیل پروژه پل نیایش و شروع عملیات اجرایی پل بسیج شد.

درخواست تسریع در تکمیل پل نیایش و پل بسیج

به گزارش شهرخوان؛  شهردار اردبیل در دیدار با سردار سلامی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) شمالغرب در خصوص ضرورت تسریع در روند تکمیل پروژه پل نیایش و شروع عملیات اجرایی پل بسیج پس از اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر خبرداد.

شهردار اردبیل ۹ شهریور در دیدار با سردار سلامی با اشاره به پروژه‌های فعال شهرداری خواستار تسریع در عملیات اجرایی پل نیایش و آغاز عملیات اجرایی پل بسیج برای کاهش بار ترافیکی ورودی شهر به ویژه کارشناسان و شهرک رضوان شد، تا رفت و آمد شهروندان در این محدوده تسهیل یابد.

صفری با اشاره به طرح مطالعاتی دفن بهداشتی پسماند نیز افزود: این طرح مطالعاتی در شرف عقد قرارداد با قرارگاه خاتم‌الانبیاء می باشد.

شهردار اردبیل اضافه کرد: برای رفع معضلات بهداشتی و ارتقاء سطح سلامت جامعه، شهرداری مصمم به انجام طرح مطالعاتی دفن بهداشتی و اصولی پسماند ها در مکان های بهینه برای دفن زباله های شهری می باشد.

در ادامه سردار سلامی اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با تمام توان اجرایی خود سعی دارد تا این پروژه ها در سریع ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

سردار سلامی با قدردانی از زحمات شهردار اردبیل خاطر نشان کرد: شهرداری همکاری های لازم را در راستای تکمیل پل‌های در حال اجرا انجام داده و اهتمام جدی دارد تا در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

پروژه عمرانی

درخواست تسریع در تکمیل پل نیایش و پل بسیج



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up