• شناسه خبر : 67697
  • تاریخ انتشار : 16 شهریور 1401 - 02:32

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تردد خودرو در مبادی ورودی و خروجی این استان در پنج ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۲ درصد افزایش یافت.

جاده بزرگراه

امید نسیمی روز چهارشنبه در بازدید از سامانه های هوشمند راه ارتباطی اردبیل – آستارا افزود: در پنج ماه سالجاری هفت میلیون و ۳۹۰ هزار و ۴۹۹ تردد خودرو در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است.

وی با اشاره به افزایش ۴۲ درصدی تردد در این مدت، بیان کرد: از این تعداد سه میلیون و ۷۳۹ هزار و ۶۹۳ تردد در مبادی ورودی و سه میلیون و ۶۵۰ هزار و ۸۰۶ تردد خودرو در مبادی خروجی استان ثبت شده است.

نسیمی اضافه کرد: اردبیل یکی از استان های گردشگری در کشور است و به همین علت در تابستان مسافران و گردشگران زیادی از سراسر کشور به اردبیل سفر می‌کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه بیشترین تردد خودرو در جاده اردبیل – آستارا بوده است، اضافه کرد: در پنج ماه سال جاری ۶ میلیون و ۵۸ هزار تردد در راه ارتباطی اردبیل – آستار ثبت شده است.

نسیمی ادامه داد: در این مدت بیشترین تردد به ترتیب در مبادی ورودی و خروجی محورهای اردبیل – آستارا، اردبیل – نیر و اردبیل – مغان ثبت شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up