• شناسه خبر : 67781
  • تاریخ انتشار : 21 شهریور 1401 - 11:01

کارآفرین اردبیلی حسن عبدالله زاده با تولید ماشین آلات صنایع تبدیلی در راستای تحقق شعار سال دانش‌بنیان مقام معظم رهبری گام برداشته است.

مهارت اشتغال فنی

پیشگامی جوان اردبیلی برای تحقق شعار سال


کارآفرین اردبیلی حسن عبدالله زاده باتولید  ماشین آلات صنایع تبدیلی در راستای تحقق شعارسال دانش بنیان مقام معظم رهبری گام برداشته است.

امروزه بیش از هر چیز  نیاز به فعالیت درحوزه دانش بنیان احساس می شود تا کشور درمسیر پیشرفت وتوسعه قرارگیرد.

جوانان فارغ التحصیلی زیادی هستند که بااراده قوی درحوزه دانش بنیان گام برداشته اند تا بارونق تولید در راستای پیشبرد اهداف دانش بنیان هم گام بردارند.

یکی از جوانان فارغ التحصیل که در راستای تحقق شعار سال مقام معظم  رهبری گام برداشته است حسن عبدالله زاده است که در راستای تولید ماشین آلات صنایع تبدیلی پیشگام شده است.

این کارآفرین اردبیلی و مدیرعامل ماشین سازی اردبیل همراه با۱۲ جوان فارغ التحصیل در این حوزه پیشگام شده است.

وی بیان کرد: ماشین آلات صنایعی تبدیلی که دراردبیل تولید می کنند شامل ماشین آلات صنایع تبدیلی خلال سیب زمینی وچیپس ولواشک میوه وچیپس میوهای و انواع دیگراست که چرخه تولید این ماشین آلات مبنای کارقرارگرفته است.

وی بابیان اینکه بازار خوبی برای خرید ماشین آلات تولیدشده ماشین سازی اردبیل وجود دارد وگفت:علاوه براینکه تولیدات به کرمان وتهران واصفهان ومشهد صادر می شود به کشورهای آذربایجان وعراق وافغانستان وچندین کشور دیگر نیز صادر می شود ونیاز استان اردبیل راهم تامین می کنیم.

این جوان اردبیلی که چندین بار کارآفرین نمونه کشور واستان شده بااشاره به اینکه استان اردبیل یکی از قطب های تولید محصولات کشاورزی است افزود:مناسفانه بیشتر محصولات کشاورزی به صورت خام ازاستان خارج می شود که اگر صنایع تبدیلی راه اندازی شود هم برای کشاورزان درآمد خوب و هم در راستای رونق اشتغال و اقتصاد منطقه موثر خواهد بود.

وی از آمادگی ماشین سازی اردبیل برای راه اندازی کارخانه‌های صنایعی تبدیلی محصولات کشاورزی در روستاها به صورت تعاونی خبر داد و گفت:حتی بازار و خرید محصولات کشاورزی را نیز می توانیم تضمین کنیم.

کارآفرین اردبیلی گفت: از استاندار اردبیل تقاضا دارم برگزاری همایش علمی و کشاورزی با محوریت صنایع تبدیلی در مرکز استان و شهرستان ها را ابلاغ کند که این همایش می تواند در راستای جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی و رونق اقتصادی موثر باشد که در این همایش کشاورزان و سرمایه گذاران و مفاخر علمی حضور داشته باشند.


اشتغال مردان در صنعت



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up