• شناسه خبر : 69465
  • تاریخ انتشار : 08 آذر 1401 - 03:06

بررسی مشکلات و دغدغه‌های کادر فنی باشگاه شهرداری با حضور شهردار اردبیل

آماده سازی زمین فوتبال شهرداری اردبیل

به گزارش شهرخوان، دیدار صمیمانه شهردار اردبیل با بازیکنان، مربیان و کادر فنی باشگاه فوتبال شهرداری اردبیل به همراه جمعی از پیشکسوتان فوتبال استان برگزار شد.

 محمود صفری در این دیدار صمیمانه که در محل سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد با بیان اینکه دشمن تمامی توان خود را به کار گرفت و از هر فرصتی حتی میادین فوتبال برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده کرد، گفت: الطاف الهی و هوشیاری ملت مانع از تحقق اهداف شوم دشمن شد.

شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود ضمن متعهد شدن برای تلاش جهت رفع دغدغه‌های موجود در باشگاه فوتبال شهرداری، اظهار کرد: فوتبال تاثیرگذار در جریانات سیاسی، ورزشی، اقتصادی و هم اجتماعی است، لذا باید با جدی گرفتن جایگاه این ورزش مهم در راستای برنامه‌ریزی برای افزایش نشاط اجتماعی در شهر و استان اردبیل گام برداریم.

صفری همچنین از تلاش مجموعه شهرداری برای آماده‌سازی زمین فوتبال اختصاصی شهرداری اردبیل تا پایان خرداد ماه خبر داد و گفت: یکی از اتوبوس‌های جدید خریداری شده برای اردبیل به‌منظور رفع دغدغه‌های بازیکنان و کادر فنی باشگاه شهرداری در زمینه ایاب و ذهاب در اختیار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قرار خواهد گرفت.

در ادامه این دیدار صمیمی، حاضرین در جلسه به بیان چالش‌ها و دغدغه‌های پیش‌روی باشگاه فوتبال شهرداری اردبیل پرداختند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up