• شناسه خبر : 69834
  • تاریخ انتشار : 01 دی 1401 - 08:11

علی نیکزاد با اشاره به اینکه اجرای برخی پروژه ها و خارج کردن برخی محلات از بن بست چندین ساله نیازمند اعتبارات ویژه است، از پیگیری خود برای تامین منابع مالی برای شهرداری خبر داد.

علی نیکزاد: تامین منابع مالی برای شهرداری ها ضروری است

به گزارش شهرخوان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که پروژه‌های بزرگ و مهمی در سطح شهر اردبیل در دست اجرا است گفت: روان‌سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور مدنظر این پروژه‌ها است.

پروژه های شهری با هدف خارج شدن از بن بست چندین ساله است

علی نیکزاد در جریان بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری اردبیل، اظهار کرد: پروژه های بزرگ و مهمی در حوزه عمران شهری اردبیل توسط شهرداری آغاز شده است که این پروژه‌ها در روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور و خروج تعدادی از شهرک ها از بن بست موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های متعدد در مناطق مختلف شهری از جمله مناطق ۱۳ گانه در حال انجام است، افزود: ایجاد پارک ها جهت افزایش سرانه فضای سبز شهری و تامین زیرساخت‌های شهر توسط شهرداری‌ اردبیل صورت می گیرد که انتظار داریم این اقدامات در کوتاه ترین زمان به اتمام برسد.

 اتمام پروژه پل قدس در مدیریت جدید شهرداری است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تامین اعتبارات در سطح ملی برای شهرداری‌ها، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم از وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه، وزارت راه و شهرسازی، شرکت عمران و بهسازی و بانک شهر پیگیر منابع مالی برای شهرداری‌های کشور به‌خصوص شهر اردبیل باشیم.

نیکزاد بیان کرد: به جد پیگیر تامین اعتبار برای بازسازی بافت‌ های فرسوده در شهر و محلات ۱۳ گانه همچنین تامین قیر رایگان و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری هستیم.

وی با اشاره به پل قدس و آماده‌سازی این تقاطع غیرهمسطح در کوتاه ترین زمان توسط مدیریت فعلی شهرداری اردبیل از زمان روی کار آمدن گفت: باتوجه به مشکلات و طولانی‌ بودن زمان عملیات اجرایی پل قدس، مدیریت و اتمام عملیات اجرایی این پل در زمان کوتاه در مدیریت جدید شهری، کاری خاص و قابل تقدیر بوده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up