• شناسه خبر : 69916
  • تاریخ انتشار : 10 دی 1401 - 09:54

شهردار اردبیل با اشاره به اخذ مجوز خرید ۲۰ دستگاه ون برای الحاق به حمل و نقل شهری اردبیل، گفت: ون‌های خریداری شده در نقاط مختلف شهر از جمله مناطق کم‌برخوردار و شهرک‌های تازه تاسیس شده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محمود صفری

به گزارش شهرخوان، محمود صفری در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: طبق پیگیری‌ها مجوز خرید ۲۰ دستگاه ون جهت الحاق به ناوگان حمل‌ونقل شهری اردبیل در راستای بهبود وضعیت حمل‌ونقل عمومی شهری و لزوم تزریق خودروهای جدید انجام گرفته است.

وی با بیان این‌که نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری یکی از مطالبات به‌حق مردم از سال‌های گذشته بوده است، افزود: به‌منظور دستیابی به سیستم حمل‌ونقل یکپارچه، ۲۰ دستگاه ون خریداری و به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر اضافه می‌شود، تلاش می‌کنیم تا با افزایش ناوگان‌ حمل‌ونقل عمومی و نوسازی، زمینه رضایت خاطر شهروندان را فراهم کنیم.

شهردار اردبیل با اشاره به این‌که تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر در راستای خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان است، تصریح کرد: در راستای آسایش مردم و بهبود وضعیت حمل‌ونقل عمومی شهری رایزنی‌ها جهت افزایش تعداد ون‌ها صورت می‌گیرد.

صفری همچنین به اشاره به اضافه شدن ۶۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل شهری و خروج اتوبوس‌های فرسوده، بیان کرد: با شناسایی اتوبوس‌های فرسوده اقدامات لازم جهت خروج این دستگاه‌ها از ناوگان حمل‌ونقل شهری انجام می‌گیرد که حتی اقدامات اولیه در این خصوص صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تاکنون ۸ دستگاه‌ اتوبوس فرسوده شناسایی شده که قرار است اتوبوس‌های جدید جایگزین آن‌ها شوند چراکه ورود هر دستگاه اتوبوس جدید منجر به کاهش آلودگی های زیست محیطی و ترافیک خواهد شد.

شهردار اردبیل در پایان با بیان این‌که تسهیل در عبور و مرور شهروندان و روان‌سازی ترافیک مدنظر شهرداری اردبیل است، گفت: اتوبوس‌ها و ون‌های خریداری شده در نقاط مختلف شهر از جمله مناطق کم‌برخوردار و شهرک‌های تازه تاسیس شده مورد استفاده قرار می‌گیرد و امیدواریم با نوسازی و توسعه ناوگان و ارتقای کیفیت حمل‌ونقل عمومی، خدمات به بهترین نحو به شهروندان ارائه شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up