• شناسه خبر : 70495
  • تاریخ انتشار : 01 بهمن 1401 - 03:15

Follower به معنی دنبال کننده یا کسی است که شما را تعقیب می کند.

R13K 80

خرید فالوور اینستاگرام یکی از مباحث امروزه دنیای مجازی می باشد. فایده خرید فالوور اینستاگرام معمولا برای کسانی است که قصد ارتقا پیج کاری خود را دارند. ( جدا از اینکه در چه زمینه ای مشغول به فعالیت هستند)

فالوور چیست ؟

اگر شما پیج کسی را فالو یا دنبال کنید، به لیست فالوورهای آن پیج اضافه خواهید شد. در این حالت شما فعالیت های این شخص را اعم از استوری یا پست در قسمت home پیج خود مشاهده خواهید کرد.

مزایای خرید فالوور اینستاگرام

در ادامه به برخی مزایای خرید فالوور می پردازیم:

·         افزایش بازدید

خرید فالوور در قدم اول باعث مطرح شدن پیج شما می شود. هرچقدر تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد میزان لایک شدن پست های شما نیز بالاتر خواهد رفت. خرید ویو فایده این لایک بالا و مطرح شدن این است که پیج شما وارد اکسپلور می شود.

·         تایید می شوید

تجربه نشان می دهد وقتی کسی بخواهد پیج شما را دنبال کند و یا بخصوص وقتی که بخواهد از شما خریدی داشته باشد؛ به تعداد فالوورهایتان نگاهی می اندازد و تعداد بالای فالوور را دلیلی برای تایید فعالیت و اعتماد شما به حساب می آورد. خب وقتی با خرید فالوور اینستاگرام و افزایش فالوور می توانید میزان اعتماد و اعتبار پیج خود را در بین کاربران بالا ببریم، چرا باید از این گزینه چشم پوشی کنیم؟!

·         از دیگران یک پله بالاتر می روید

گفتیم که اینستاگرام بستر مناسبی برای مطرح شدن کسب و کار شما می باشد. پس داشتن فالوور بالا به شرط حقیقی بودن این فالوور ها پیج شما را از دیگر رقبایتان متمایز می کند.

در نظر داشته باشید که خرید فالوور فیک که باعث تفاوت تعداد فالوور شما با تعداد بازدید و لایک هایتان می شود؛ اصلاٌ به نفع پیج شما نخواهد بود و حتی تاثیر برعکس نیز دارد.

معایب خرید فالوور اینستاگرام

معایب خرید فالوور اینستاگرام از نوع فیک آن مثل بازی دومینو می ماند و اولین عیب باعث وجود عیب های دیگر می شود.

  1. همانطور که قبلاً گفتیم اگر خرید فالوور به درستی صورت نگیرد و به سمت فالوور فیک بروید؛ شاید در قدم های اولین ضرری برای پیج شما نداشته باشد ولی بعد از گذشت مدتی اختلاف بین تعداد فالوور و لایک های پیجتان، فیک بودن فالوورهایتان را لو می دهد. همچنین به مرور زمان اینستاگرام شما را از اکسپلور حذف می کند و فالوورهای واقعیتان را هم از دست می دهید.
  2. فالوور فیک بخصوص فعال کردن ربات هایی که باعث افزایش فالوور شما می شوند؛ در واقع باعث دزدی اطلاعات شخصی می شود، صفحه شما را هک می کند، تلفن همراه شما را ویروسی می کند و حتی در موارد حساب کاربری شما را به طور کلی از دسترس خارج می کند.
  3. فالوور فیک شما را در دید کابران و دنبال کنندگان واقعی بی اعتماد می کند. این آخرین قطعه در این دومینو می باشد. هیچ اتفاقی از این بدتر نیست که در چشم فالوورها و کاربران واقعی پیجتان بی اعتماد جلوه کنید. با وجود رقابت بسیار زیاد و نزدیک در اینستاگرام بی اعتباری شما باعث می شود کاربران به سمت رقبا رفته و کم کم شما را فراموش خواهند کرد.

اگر با معایب گفته شده ترسیده اید و دچار تردید در خرید فالوور اینستاگرام شده اید؛ باید بگوییم که هیچ مشکلی بی راه حل نمی باشد. راه حل این مشکل نیز خرید فالوور اینستاگرام از سایت های معتبر می باشد.

شبکه اجتماعی مجازی

خرید فالوور اینستاگرام چه اهمیتی دارد ؟

اگر شما هم به تازگی کسب و کار خود را در اینستاگرام آغاز کرده اید حتما دریافتید که کسب درآمد شما از اینستاگرام به تعداد فالوورهای شما بستگی زیادی دارد.

اگر پیج شما دارای تعداد فالوور بین 10 تا 100 نفر باشد. افرادی که پیج شما را دنبال می کنند از پیج شما استقبال نمی کنند و از آن خارج می شوند.

حال اگر تعداد فالوورهای شما زیاد و در بالای یک k یا به عبارتی 1000 نفر باشد؛ اعتماد و اعتبار پیج شما بالا می رود زیرا تعداد بالای فالوور دلیل بر مطرح بودن شما می باشد. این مورد نیز اعتباری برای کسب و کار شما می باشد.

پس خرید فالوور اینستاگرام یکی از راه های اعتبار بخشیدن به پیج شما است.

بهترین سایت برای خرید فالوور اینستاگرام کدام است ؟

بهترین سایت های فروش و خرید فالوور اینستاگرام دارای یکسری ویژگی هایی می باشند که در زیر بیان شده است:

  • مطمئن بودن وبسایت و داشتن نماد اعتماد الکترونیکی.
  • با کیفیت بودن فالوورها.
  • تحویل فوری فالوورها.
  • ارزان بودن فالوورها.
  • داشتن پشتیبانی.

خرید فالوور اینستاگرام فعال

بیشتر افراد فکر می کنند که خرید فالوور اینستاگرام به دلیل فیک بودن آن بر روی سطح تعامل پیج تاثیری ندارد و یا باعث افت پیج می شود ولی باید گفته شود که اگر خرید فالوور اینستاگرام از سایت های معتبر انجام شود؛ به دلیل این که سایت ها دارای سرور اختصاصی برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان یک پیج هستند، دارای بالای 90 درصد ممبر فعال هستند.

فالوورهای تهیه شده از سایت های معتبر از استوری های شما بازدید می کنند. چون لوکیشن فعال این فالوورها ایران می باشد اینستاگرام این فالوورها را واقعی تلقی می کند. بعلاوه استوری های شما را به دیگر کاربران ایرانی نشان خواهد داد.

دیگر مزیت های خرید فالوورهای فعال ایرانی

  • واقعی بودن بیشتر از 90 درصد اکانت ها.
  • ایرانی بودن پروفایل ها.
  • کمک در افزایش بازدید ایرانی استوری ها.
  • بالا رفتن ویو ویدیوها.
  • امکان افزایش آمار بازدید از پروفایل.

قبلاً فالوور فیک خریدم حال چه کنم ؟

اگر شما جزو دسته افرادی هستید که دچار این اشتباه شدید و حال به فکر جبران هستید باید به شما بگویم که سه راه حل در پیش دارید.

  1. اگر پیج شما تازه تاسیس است و فالوورهای واقعی زیادی ندارید. می توانید پیج خود را پاک کنید و دوباره از اول برای کسب و کار خود پیج نو تاسیس کنید و با خرید فالوور اینستاگرام پیج خود را ارتقا دهید.
  2. دوم میتوانید فالوورهای فیک را شناسایی و به صورت دستی آن ها را حذف کنید. سعی کنید برای این کار روزانه بین 50 تا 150 فالوور فیک را از پیج خود آنفالو کنید. به یاد داشته باشید آنفالو کردن یکجا یا بیشتر از این تعداد کار درستی نمی باشد!
  3. راه حل سوم این است که اگر تعداد فالوورهای فیک پیج شما زیاد نمی باشد. با دعوت از کاربران واقعی و خرید فالوور اینستاگرام فعال آمار پیج خود را ارتقا دهید تا فالوورهای فیکتان زیاد به چشم نیایند.

سخن آخر

در این مقاله با اهمیت خرید فالوور اینستاگرام و مضرات فالوور فیک با شما صحبت کردیم. امیدوارم برایتان مفید بوده باشد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up