• شناسه خبر : 70852
  • تاریخ انتشار : 21 بهمن 1401 - 03:35

نائب رئیس مجلس با اشاره به اینکه زیرساخت‌های شهر اردبیل باید ادامه یابد، گفت: عمران و توسعه شهری منجر به رضایت مردم شده و به امنیت اجتماعی جامعه کمک می‌کند.

علی نیکزاد: توسعه شهری منجر به افزایش امنیت می‌شود

عمران شهری در ایجاد رضایت مردم نقش موثری دارد/ همدلی بین شهرداری و شورای شهر به بسیاری از مشکلات پایان داده است

به گزارش شهرخوان، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عمران و توسعه شهری منجر به رضایت مردم شده و به امنیت اجتماعی جامعه کمک می‌کند.

علی نیکزاد در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی شهرداری اردبیل به‌مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در خدمت توسعه عمران شهری هستند چراکه عمران و توسعه شهری منجر به رضایت مردم شده و به امنیت اجتماعی جامعه کمک می‌کند.

وی با بیان این‌که اگر شهرداری و اعضای شورای شهر اردبیل جهت تحقق مطالبات مردم و توسعه عمران شهر، اگر خواسته‌ای از وزارت کشور، سازمان‌ شهرداری‌‌ها و دهیاری‌های کشور و سایر نهادها داشتند در اسرع‌وقت و با تمام توان پیگیری خواهیم کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وحدت و همدلی بین شهرداری و اعضای شورای شهر ادامه داد: این وحدت و همدلی بین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل به بسیاری از مشکلات شهر پایان داده است که باید این روند همچنان حفظ شود‌.

نیکزاد گفت: انتظار داریم تلاش‌ها جهت تامین زیرساخت‌های شهر اردبیل و زیباسازی آن همچنان با قوت از سوی شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر پیگیری شود‌.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up