• شناسه خبر : 71218
  • تاریخ انتشار : 09 اسفند 1401 - 08:03

محمود صفری با اشاره به اینکه اردبیل صاحب ماشین‌آلات پیشرفته لکه‌گیری آسفالت می‌شود از خرید 5 دستگاه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان خبر داد.

خرید ماشین‌آلات لکه‌گیری آسفالت برای اردبیل

به گزاش شهرخوان، شهردار اردبیل از خرید ماشین‌آلات پیشرفته لکه‌گیری، درزگیری و ترمیم آسفالت‌ معابر شهری خبر داد.

محمود صفری در بازدید از شرکت ماد ماشین که به همراه رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل صورت گرفت، اظهار کرد: در راستای تسریع در لکه‌گیری، درزگیری و ترمیم آسفالت معابر، اقدام به خرید ماشین‌آلات پیشرفته به ارزش ۱۰ میلیارد تومان کرده‌ایم.

وی با بیان این‌که این ماشین‌آلات در آینده‌ای نزدیک در اختیار معاونت فنی و عمرانی شهرداری و سازمان عمران شهرداری اردبیل قرار می‌گیرد، افزود: تاکنون شهرداری اردبیل صاحب ماشین‌آلات پیشرفته درزگیری و ترمیم آسفالت نشده بود.

شهردار اردبیل با بیان این‌که عملیات لکه‌گیری آسفالت و ترمیم معابر باتوجه به سردسیر بودن اردبیل و زمستان برفی، بیشتر احساس می‌شود، بیان کرد: به‌همین منظور‌ خرید ۵ دستگاه ماشین‌آلات پیشرفته شامل ۳ دستگاه فلاکس لکه‌گیر آسفالت، یک دستگاه بازیافت آسفالت و یک دستگاه درزگیر آسفالت در دستور کار شهرداری اردبیل قرار گرفت.

شهردار اردبیل با بیان این‌که ماشین‌آلات خریداری شده نقش موثری در تسریع عملیات لکه‌گیری آسفالت در خیابان‌ها و معابر شهر خواهد داشت، بیان کرد: در راستای عمل به وعده‌ها و طبق قولی که جهت نوسازی ناوگان شهرداری اردبیل به شهروندان داده بودیم بی‌وقفه تلاش خواهیم کرد و تا روزی که در خدمت شهروندان هستم تنها اولویتم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اردبیل خواهد بود.

همچنین جواد انصاری رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز از حمایت‌های همه جانبه شورای اسلامی شهر از شهرداری اردبیل در همه موارد خبر داد و گفت: با توجه به نیاز شهرداری اردبیل جهت تجهیز و نوسازی ماشین‌آلات مورد نیاز، با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های شورا این امر در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up