• شناسه خبر : 71360
  • تاریخ انتشار : 19 اسفند 1401 - 10:06

عضو شورای شهر اردبیل گفت: بایستی نگاه ویژه به توسعه شورابیل داشت و این عنصر ارزشمند گردشگری را تبدیل به یک برند در سطح ملی و بین المللی کرد.

بهزاد عباس زاده: برند گردشگری شهر باید تقویت شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: تصویری از هویت و تاریخ اردبیل در شورابیل خلق شود

بهزاد عباس زاده نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در جلسه بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ مجتمع توریستی گردشگری شورابیل گفت: خلق تصویری از هویت تاریخی، تمدن و فرهنگ اردبیل در شورابیل ضروری است.

شورابیل برندی در سطح ملی و بین المللی است

وی با بیان اینکه شورابیل سمبل و نشان گردشگری استان اردبیل است؛ افزود: بایستی نگاه ویژه به توسعه شورابیل داشت و این عنصر ارزشمند گردشگری را تبدیل به یک برند در سطح ملی و بین المللی کرد.

عباس زاده ادامه داد: برای شورابیل نباید کم گذاشت؛ بلکه باید بودجه شورابیل متناسب با توسعه این مجموعه گردگشری تفریحی باشد چرا که در حوزه گردشگری رقابت با دیگر استانهای شمالغربی از جمله زنجان و تبریز و … است.

 افزایش درآمد پایدار شهری با مناطق گردشگری

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه شورابیل در حوزه درآمد پایدار شهری دارای پتانسیل است؛ تصریح کرد: گامهایی در حوزه سرمایه گذاری و مشارکت در شورابیل برداشته شده است که در سالهای آینده قطعا منجر به درامد پایدار خواهد شد و بایستی این گامها روز به روز استوارتر باشد.

وی به خلق تصویری از هویت،تاریخ و تمدن اردبیل در شورابیل اشاره کرد و بیان کرد: اردبیل دارای پیشینه تاریخی و گنیجینه ای غنی از مفاخر و مشاهیر است که شایسته است این هویت زرین برای گردشگران داخلی و خارجی به نمایش گذاشته شود.

شورابیل اردبیل



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up