• شناسه خبر : 721
  • تاریخ انتشار : 11 دی 1396 - 10:46

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: بهره برداری از پروژه بزرگ پل قدس از اولویت‌های اصلی اعضای پارلمان محلی اردبیل در دور پنجم شورای شهر است.

به گزارش شهرخوان، علیرضا پوستی در جریان بازدید استاندار و جمعی از مسوولان شهری، استانی و شهرستان از پروژه پل روگذر قدس اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب، افزود: اجرا و بهره برداری از این پل که به عنوان بزرگ‌ترین پروژه عمران شهری تاریخ شهرداری اردبیل شناخته می شود، از جمله مطالبات مهم مردم شریف اردبیل از مسوولان شهری است.

 

وی میزان اهمیت و تاثیرگذاری اجرای پروژه پل روگذر در منطقه ترافیکی حساس چهارراه ایستگاه سرعین – میدان قدس را خاطرنشان کرد و افزود: به موجب همین اهمیت و با توجه به قرار گرفتن این پروژه عظیم در طرح جامع ترافیکی شهر اردبیل، شورای شهر نیز خود را ملزم به حمایت همه جانبه از پروژه مهم پل قدس می داند.

 

پوستی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر اردبیل علاوه بر پشتیبانی های برنامه‌ای و مدیریتی از تداوم عملیات اجرایی پل قدس، با تدوین و ارائه راهکارها و مکانیزم‌های لازم، تلاش خواهد کرد تا پروژه مذکور در زمان مقرر که نیمه اول سال ۹۸ است، جهت استفاده شهروندان عزیز به بهره برداری برسد.

خبرنگار: فرزاد تقی زاده

انتهای پیام



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up