• شناسه خبر : 72920
  • تاریخ انتشار : 31 خرداد 1402 - 06:58

لیست ارزهای دیجیتال آینده دار در سال ۲۰۲۳ و ارزهای دیجیتال مستعد رشد

R13K 438

بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار

در دهه گذشته، با گسترش فناوری‌های نوین و رواج اینترنت، بسیاری از تغییرات اساسی در ساختارهای مالی و اقتصادی جهان رخ داده است. یکی از تغییرات مهم در این حوزه، ظهور ارزهای دیجیتالی بوده است. ارزهای دیجیتالی به عنوان وسیله‌ای نوین برای انتقال ارزش و انجام تراکنش‌های مالی بین افراد، بدون واسطه مرکزی، شناخته می‌شوند. ارزهای دیجیتالی توانسته‌اند برخی از محدودیت‌های ارزهای سنتی مانند نیاز به حضور فیزیکی در معاملات، هزینه‌های بالا و کند بودن تراکنش‌ها را برطرف کنند.

 بیشتر بخوانید: شش روش کسب درآمد از ارزهای دیجیتال 2023

در حال حاضر، با وجود وجود بیش از چند هزار ارز دیجیتالی در بازار، برخی از آن‌ها به عنوان ارزهای آینده دار شناخته می‌شوند. ارزهای آینده دار علاوه بر ویژگی‌های مشترک با سایر ارزهای دیجیتالی، دارای ویژگی‌هایی هستند که آن‌ها را به عنوان بلوغترین فرزندان فناوری بلاکچین می‌سازد. این ویژگی‌ها شامل قابلیت اطمینان بیشتر در انتقال ارزش، سرعت بالاتر تراکنش‌ها، کاهش هزینه‌ها و امکانات متنوع برای انتقال داده‌ها و اطلاعات است. ارزهای آینده دار نقش مهمی در تغییر ساختارهای اقتصادی و مالی جهان خواهند داشت و احتمالاً به عنوان جایگزینی برای ارزهای سنتی در آینده برشمرده خواهند شد.

در این مقاله، به بررسی و معرفی برخی از ارزهای آینده دار میپردازیم.

ارزهای دیجیتال آینده دار در سال 2023

به طور قطع برای اینکه شما بتوانید از طریق ارزهای دیجیتال به درآمد بالایی دست پیدا کنید، قبل از هر چیز باید ارزهای آینده دار 2023 را بشناسید. برای رسیدن به این هدف شما باید ارزهای مختلف را از نظر فاندامنتالی بررسی کنید.

به طور کلی پروژه هایی که حرف های زیادی برای گفتن دارند احتمال رشد بیشتری در آن ها دیده می شود. به همین جهت شما باید در ابتدا شرایط فاندامنتالی ارز مورد نظر خود را بررسی کنید. هر چقدر که پروژه یک ارز دیجیتال قوی تر باشد، بدون شک از ارزهای آینده دار به حساب می آید. این نکته را فراموش نکنید که ارزهای دیجیتال با توجه به موارد مختلفی سنجیده می شود.

 به همین جهت بهتر است که قبل از سرمایه گذاری حتما شرایط ارز مورد نظر را به صورت کامل بررسی کنید تا بعدا در این مورد با مشکل مواجه نشوید. شاید برای شما جالب باشد که ارزهای دیجیتال به صورت کلی جزو پروژه‌ های آینده دار به حساب می آیند ولی با این حال برخی از آن ها شرایط رشد خوبی نسبت به سایر موارد دارند که شما باید این مورد مهم را مدنظر خود قرار دهید. چنانچه می خواهید بدانید که چه ارز دیجیتالی آینده دارد، حتما تمامی عوامل مهم در این بخش را مورد بررسی قرار دهید.

بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال

امروزه بازار ارزهای دیجیتال بسیار داغ و پرطرفدار شده و اکثر مردم به فکر خرید و فروش در این بازار هستند. اما همه افراد علم و تجربه کافی برای خرید و فروش ندارند و باید از علم دیگران استفاده کنند. در حال حاضر گروه و کانا‌ل‌های تلگرامی بسیاری در این رابطه راه‌اندازی شده است. ما در همیار کریپتو بر پایه تجربه علمی و عملی ترید ارزهای دیجیتال بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال را با بهترین ویژگی ها برای شما آماده کرده ایم.

برای جوین شدن به کانال تلگرامی سیگنال ارز دیجیتال  hamyar_crypto را در تلگرام سرچ کنید و یا با سرچ همیار کریپتو در گوگل، بعد از ورود به سایت، به کانال سیگنال رایگان ارز دیجیتال همیار کریپتو بپیوندید.

کدام ارز دیجیتال ارزان آینده بهتری دارد؟

امروزه بسیاری از طرفداران کریپتوکارنسی به دنبال خرید رمزارزهای ارزان هستند و در این زمینه بررسی های مختلفی را انجام  می‌ دهند. به طور کلی بسیاری از کاربران نمی خواهند که به سراغ ارزهای گران همچون بیت کوین و اتریوم بروند. در صورتی که می خواهید آینده ارزهای دیجیتال ارزان قیمت را  بدانید، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید که هر کدام آن‌ ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. از همین رو به شما توصیه می کنیم که شرایط هر ارز را به صورت جداگانه بررسی کنید.

حقیقت امر این است که هیچ کس نمی‌ تواند به صورت دقیق آینده یک ارز را پیش بینی کند. با این حال شما با استفاد از داده ها می‌ توانید که احتمالاتی را برای خود مطرح کنید. تجربه نشان داده است که ارزهای دیجیتال ارزان قیمت همواره با نوسانات مختلفی همراه بوده اند. به طور مثال ارز شیبا اینو یکی از همین موارد است که بسیاری از کارشناسان به آینده آن امیدوار هستند. البته شما برای سرمایه گذاری در شیبا یا هر ارز دیگری باید عوامل متعددی را بررسی کنید تا در نتیجه بهترین انتخاب ممکن را برای خود داشته باشید.

R13K 439

لیست ارزهای دیجیتال آینده دار

بسیاری از سرمایه‌ گذاران به دنبال آن هستند که بدانند کدام ارز دیجیتال ارزان آینده بهتری دارد. به همین جهت شما هم باید به صورت کلی با این ارزها آشنا شوید. برای اینکه بتوانید بهترین ارزهای مستعد رشد را بشناسید، باید بدانید که در سال 2023 کدام تکنولوژی‌های بلاکچینی رشد بیشتری خواهند داشت.

  1. اتریومETH
  2. بایننس کوینBNB
  3. ریپلXRP
  4. کاردانوCARDANO
  5. پلی گانPOLYGON
  6. پولکاداتPOLKADOT
  7. سولاناSOLONA

مواردی که در این لیست برای شما معرفی شدند، تنها بخشی از ارزهایی مستعد رشد در سال 2023 هستند. ذکر این نکته ضروری است که رشد قیمت این ارزها در آینده به صورت قطعی مشخص نیست. با این حال شرایط فاندامنتالی  این ارزها نشان می دهد که احتمال رشد قیمتی در آن ها وجود دارد. در صورتی که بیت کوین حرکت قیمتی خوبی به سمت بالا داشته باشد، در ابتدا ارزهای نامبرده شده احتمال رشد بیشتری خواهند داشت. برای اینکه از رشد احتمالی در این بخش محروم نشوید، حتما این ارزها را در واچ لیست خود داشته باشید و شرایط تکنیکالی آن ها را نیز برای انجام یک سرمایه گذاری خوب بررسی نمایید.

 صرافی بینگ ایکس با نکات مثبت زیر یکی از برترین صرافی ها برای ایرانیان می باشد.

کمیسیون کم در معاملات: کمیسیون معاملات در صرافی بینگ ایکس واقعاً کم و در حدود کم در حد 0.0275 درصد است.

معاملات اهرم بالا: در ابن صرافی امکان معامله تا اهرم 150 موجود می باشد و علاوه بر این امکان تنظیم اهرم تا عدد دلخواه نیز موجود می باشد و علاوه بر این امر این صرافی تغییری در اهرم معاملاتی در حین معامله هرگز اعمال نمی کند.

پشتیبانی: دارای پشتیبانی بیست و چهار ساعته در هفت روز هفته به 10 زبان است.

رابط کاربری ساده: فضای کار و معاملاتی صرافی BingX بسیار راحت است.

درصد معرفی: صرافی BingX به کاربرانی که دوستان خود را به استفاده از این صرافی دعوت کنند، در کارمزد معاملات به دو طرف تخفیف می‌دهد.

اپلیکیشن این صرافی در ایران فیلتر نبوده و براحتی قابل دسترس می باشد. همچنین زبان فارسی را نیز پشتیبانی می کند.

با ثبت نام از طریق لینک زیر علاوه بر تخفیف ۳۰ در صدی کارمزد معاملات، پاداش 70 دلاری ثبت نام و 140 دلار انجام معامله را نیز دریافت کنید.

https://bingx.com/partner/Hamyarcrypto

ارزهای آینده دار نسل سوم بلاکچین

برای اینکه شما بفهمید چه ارز دیجیتالی آینده دارد، باید حتما شرایط پروژه آن را بررسی نمایید. ارزهای دیجیتال بر روی بستری به نام بلاکچین قرار دارند و تمامی تراکنش‌ها نیز در داخل این شبکه صورت می‌گیرد. بیت کوین نسل اول بلاکچین را ارائه کرد که در حال حاضر نیز با همان الگو به کار خود ادامه می دهد. با مرور زمان مشکلات متعددی در این بخش به وجود آمد. به همین جهت شاهد آن هستیم که نسل های بعدی بلاکچین با تکنولوژی پیشرفته تر به مرحله اجرا رسیده اند.

R13K 416

بلاکچین های نسل سوم از نظر سرعت، امنیت و مصرف انرژی بسیار بهینه هستند. معمولا این بلاکچین ها نیز دارای یک رمز ارز بومی هستند. بر همین اساس می توان گفت که ارزهای بلاکچین نسل سوم می توانند که آینده خوبی داشته باشند. ارزهای نظیر کاردانو و پولکادات در این قسمت قرار می گیرند که با نمادهای ADAو DOTدر بازارهای مالی شناخته می شوند. در صورتی که شما قصد سرمایه گذاری در این بخش را دارید، حتما شرایط تکنیکالی این ارزها را نیز به خوبی بسنجید تا بهترین تصمیم ممکن را در این مورد بگیرید. در صورتی که می خواهید بدانید کدام ارز دیجیتال ارزان آینده بهتری دارد، حتما فاکتورهای مختلف را در نظر بگیرید تا متضرر نشوید.

چطور ارز دیجیتال آینده دار را پیدا کنیم؟

با توجه به توضیحاتی که تا به حال داده شد، به طور قطع به دنبال آن هستید که بدانید چه ارز دیجیتالی آینده دارد. برای اینکه شما تشخیص درستی در این مورد داشته باشید، حتما باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. یکی از بهترین راه‌ها برای پیدا کردن ارز آینده دار بررسی رود مپ یا همان نقشه راه آن است. به طور کلی ارزی که رود مپ ضعیفی ارائه داده است بدون شک نمی تواند انتخاب خوبی برای شما باشد به همین جهت شما باید به سراغ ارزهایی بروید که نقشه راه بسیار قوی در این زمینه ارائه داده اند.

همچنین برای اینکه بفهمید کدام ارز دیجیتال ارزان آینده بهتری دارد، حتما باید بنیانگذاران و تیم توسعه دهنده آن را نیز بررسی کنید. به طور کلی هر چقدر که تیم توسعه دهنده پروژه بهتر عمل کند، مسلما احتمال رشد ارز دیجیتال مورد نظر نیز بیشتر خواهد شد. به طور مثال آقای ویتالیک بوترین بنیانگذار اتریوم است. از آنجایی که این فرد اعتبار و تخصص بسیار بالایی دارد، می توان بر روی ارز اتریوم حساب ویژه ای باز کرد.

به صورت کلی ارزهایی که بر روی حوزه های نوین و جدید کار می کنند احتمال رشد بیشتری دارند. به طور مثال ارزهای مربوط به بازی های بلاکچینی مستعد رشد هستند زیرا که گیمرها به تازگی وارد این عرصه شده اند. با توجه به شرایط خاصی که برای شما توضیح داده شد، حتما از این شرایط برای آشنایی با ارزهای دیجیتال آینده دار استفاده کنید.

سخن پایانی

چنانچه شما بدانید چه ارز دیجیتالی آینده دارد، بدون شک سرمایه گذاری کردن در آن نیز برای شما آسان تر خواهد شد. البته نباید فراموش کرد که پیدا کردن یک ارز خوب با آینده روشن نیز کار آسانی نیست. شما باید شاخص های مختلفی که در این مطلب گفته شد را بررسی کنید تا در نهایت به بهترین تصمیم ممکن در این مورد دست پیدا کنید. در صورتی که شما یک ارز مناسب و آینده دار را پیدا کردید، حتما در سرمایه گذاری خود مدیریت ریسک و سرمایه را فراموش نکنید. در صورتی که شما این مدیریت را انجام دهید، احتمال ضرر شما نیز بسیار کمتر خواهد شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up