• شناسه خبر : 76381
  • تاریخ انتشار : 24 مهر 1403 - 12:51

عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه متاسفانه پروژه شوراسنتر نه پارکینگ دارد و نه پایان کار ، گفت: باید بدانیم شوراسنتر به چه دلیل و توسط چه اشخاصی اینگونه ساخته شده است؟

بهزاد عباس زاده: پروژه شوراسنتر نه پارکینگ دارد نه پایان کار

به گزارش شهرخوان، عضو شورای شهر اردبیل گفت: با توجه به نبود پارکینگ شوراسنتر و افزایش ترافیک و شلوغی در این محدوده نباید در شهر اردبیل اجرای پروژه ای دیگر را تکرار کنیم.

بهزاد عباس زاده در جلسه رسمی شوری شهر اردبیل در خصوص لایحه ای مبنی بر تعیین وتکلیف پروژه مشارکتی سام پلازا در مجاورت مجتمع تجاری شوراسنتر اظهار کرد: همواره ما حامی مشارکت و سرمایه گذاری هستیم و سرمایه گذاری و درامد پایدار سرلوحه برنامه های شورای دور ششم می باشد.

وی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته پروژه ای بنام شوراسنتر بدون پارکینگ احداث شده و در حال حاضر بدون پایان کار مورد استفاده و بهره برداری قرار گرفته است؛ گفت: نباید دوباره پروژه ای بمانند شوراسنتر بدون پارکینگ تکرار شود. بلکه باید بدانیم شوراسنتر به چه دلیل و توسط چه اشخاصی اینگونه ساخته شده است؟

عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه در پروژه سام پلازا یک سازه اولیه ساخته شده است؛ تصریح کرد: باید بررسی شود آیا سازه حاضر جوابگوی طرح جدید ارایه شده است یانه. و چنانچه مشارکت کننده با سهم 30 درصدی شهرداری موافقت کرد و این اجرای این پروژه به صرفه و صلاح شهرداری شد آن موقع تصمیمی بر تعیین و تکلیف آن خواهیم گرفت.

عباسزاده همچنین در ادامه جلسه در خصوص تغییر کاربری پروژه مشارکتی شاهد از خدماتی،اداری و تجاری به خدماتی و تجاری نیز گفت: این مجتمع تقریبا در حال اتمام است و هر قراردادی با موافقت اعضای شورای شهر در راستای رعایت صرفه و صلاح شهرداری قابل تغییر است. این پروژه در سال 96 با سهم 30 درصدی شهرداری عقد قرارداد شده است.

بعد به 35 درصد رسیده است که با موافقت با این تغییر کاربری سهم شهرداری چیزی در حدود بیش از 21 میلیارد تومان است که در این بازه زمانی و دغدغه مالی میتواند برای شهر و شهرداری موثر باشد.

نقشه پروژه عمرانی



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up