• شناسه خبر : 10540
  • تاریخ انتشار : 09 مرداد 1398 - 12:27

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شهر اردبیل که به شهر حسینی و عشق به خاندان اهل بیت معروف است از جهات مختلف سعی دارد تا قدر سرمایه‌ها و داشته‌های مادی و معنوی خود را به ویژه نیروی انسانی را بداند و در مسیر تکریم و تجلیل از این چهره‌های شاخص حرکت کند.

علیرضا پوستی

به گزارش شهرخوان، رئیس شورای شهر اردبیل نیز در مراسمی که در مجتمع شورابیل اردبیل برگزار شد گفت: شهر اردبیل که به شهر حسینی و عشق به خاندان اهل بیت معروف است از جهات مختلف سعی دارد تا قدر سرمایه‌ها و داشته‌های مادی و معنوی خود را به ویژه نیروی انسانی را بداند و در مسیر تکریم و تجلیل از این چهره‌های شاخص حرکت کند.

علیرضا پوستی اظهار کرد: توسعه فیزیکی و کالبدی شهر در یک روال عادی اتفاق می‌افتد اما آنچه که برای ما مهم است توسعه فرهنگی، اجتماعی و ارزش نهادن به نیروهای انسانی شاخص و کاربلد است که به یقین توسعه یافتگی‌های بعدی را نیز رقم می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که نسل جوان و نوجوان ما نخبگانی چون استاد شاهی، معماری، سلیم موذن‌زاده و … را نشناسند قطعا خلائی در شکل‌گیری هویت اخلاقی و الگوهای رفتاری آنها به وجود می‌آید که نباید اجازه دهیم این خلا زمینه انحرافی را به وجود آورد.

رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: کار شورا و شهرداری اردبیل از آنجائی اهمیت پیدا می‌کند که خیابان‌ها و میادین شهر را به نام مفاخر و بزرگان به ثبت می‌رساند که این حرکت نسل آینده را به تفکر وامی‌دارد که این انسان‌های برجسته چه کاری انجام داده و دارای چه جایگاهی بودند که این چنین اسباب تکریم آنها مهیا شده است .

پوستی ادامه داد: ما در تداوم این حرکت فرهنگی و ارزشی قبل از سالگرد رحلت استاد سلیم موذ‌ن‌زاده تلاش خواهیم کرد تا میدانی که به نام وی نامگذاری شده با یک تندیس مناسب بهره‌برداری شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up