• شناسه خبر : 11601
  • تاریخ انتشار : 04 شهریور 1398 - 12:20

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: استان اردبیل قابلیت‌های بسیار مناسبی در توسعه شهرک‌های صنعتی دارد و با توجه به این که با صنعت فاصله داریم باید در این زمینه ورود پیدا کرده و با حل مشکلات موجود در این زمینه اقتصاد استان را متحول کرده و به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

565

به گزارش شهرخوان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اردبیل نیز از موارد حائز اهمیتی بود که خوشبختانه هم‌اکنون در اردبیل محسوس است.

محمد اهلی در بازدید از شهرک صنعتی 2 اردبیل اظهار داشت: حمایت از اجرای پروژه‌های عمرانی استان اردبیل با هدف حمایت از صنایع کوچک و نیز راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی تخصصی در استان اردبیل برای ما اولویت اساسی است.

محمد اهلی

وی بیان کرد: بهره‌برداری از 2 پروژه عمرانی شهرک صنعتی اردبیل برای ما یک نقطه عطف در دستیابی به اهداف مورد نظر است که می‌تواند در توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی استان نقش شایانی ایفا کند که این موضوع برای ما به عنوان یک اولویت اساسی و مهم حائز اهمیت بوده و باید مورد توجه واقع شود.

تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اردبیل نیز از موارد حائز اهمیتی بود که خوشبختانه هم‌اکنون در اردبیل محسوس بوده و درصدد هستیم با همکاری سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان در این زمینه اقدام کنیم.

ارائه تسهیلات ک بهره برای شهرک های صنعتی

اهلی تصریح کرد: باید با همکاری بانک‌های عامل و ارائه تسهیلات کم بهره شهرک‌های صنعتی اردبیل را به وضعیت مطلوبی برسانیم و با استقبال سرمایه‌گذاران شهرک‌ها و نواحی صنعتی را در استان مستقر کرده و در امر راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی خصوصی به شکل مناسب عمل کنیم.

وی بیان کرد: استان اردبیل قابلیت‌های بسیار مناسبی در توسعه شهرک‌های صنعتی دارد و با توجه به این که با صنعت فاصله داریم باید در این زمینه ورود پیدا کرده و با حل مشکلات موجود در این زمینه اقتصاد استان را متحول کرده و به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.


اخبار استان اردبیل | محمد اهلی | شهرک صنعتی 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up