• شناسه خبر : 11829
  • تاریخ انتشار : 07 شهریور 1398 - 11:43

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: هفت رشته جدید در دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد شده و از مهرماه دانشجو پذیرش می‌کند.

دانشگاه محقق

به گزارش شهرخوان، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: هفت رشته جدید در دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد شده و از مهرماه دانشجو پذیرش می‌کند.

دکتر عزیز حبیبی در مراسم گرامیداشت روز کارمند افزود: این رشته‌ها شامل ۲ رشته در مقطع دکتری، سه رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۲ رشته در مقطع کارشناسی است.

سخت گیری وزارت علوم برای ایجاد رشته های جدید

وی با اشاره به اینکه سیاست وزارت علوم در زمینه ایجاد رشته‌های جدید در دانشگاه‌ها، انقباضی است، تصریح کرد: وزارت علوم برای ایجاد رشته‌های جدید سخت‌گیری می‌کند و این رشته‌ها با تلاش معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و پیگیری آنها ایجاد شده است.

حبیبی با اشاره به اینکه هیات امنای دانشگاه با ایجاد سه مرکز تحقیقاتی و یک پژوهشکده موافقت کرد، اظهار داشت: ۲ طرح پژوهشی بین سازمانی که توسط اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی کار شده بود، در سطح کشور به عنوان طرح برتر انتخاب شده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی همچنین با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی دانشگاه را با سرعت پیش می‌بریم، گفت: ساختمان کتابخانه مرکزی، فاز دوم دانشکده فنی و مهندسی و ساختمان علوم اجتماعی در ماه‌های آینده افتتاح می‌شود.

حبیبی با اشاره به اینکه پیشرفت دانشگاه مرهون تلاش همه کارکنان است، اظهار کرد: خدمات و زحمات کارمندان قابل تقدیر است.

دانشگاه محقق اردبیلی ۲۰۱ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارد

دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۳۵۷ با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش ۳۸ دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و در حال حاضر در ۲۰۱ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حدود ۱۱ هزار دانشجو دارد که در ۱۱ دانشکده مشغول تحصیل هستند.


پیشروی پروژهای دانشگاه محقق اردبیلی با شتاب



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up