• شناسه خبر : 11999
  • تاریخ انتشار : 11 شهریور 1398 - 11:29

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۵ ماه گذشته بیش از ۶۵۳ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش جابه‌جایی مسافر مشاهده می‌شود.

اتوبوس ترمینال

به گزارش شهرخوان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پایانه مرزی بیله‌سوار آماده پذیرائی و استقبال از زائران کشورهای حوزه قفقاز، روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان است.

علی رحمتی در بازدید از پایانه مسافری بیله‌سوار، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) اظهار کرد: نمازخانه بزرگ اهل بیت(ع) پایانه مرزی بیله‌سوار آماده پذیرائی و استقبال از زائران کشورهای حوزه قفقاز، روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان است.

علی رحمتی

وی افزود: سال گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ نفر زائر اتباع خارجی با ۷۵ دستگاه اتوبوس از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار عازم کربلای معلی شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به این‌که در ۵ ماه گذشته بیش از ۶۵۳ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کرده‌اند، تشریح کرد: از این میزان مسافر ۱۲۸ هزار و ۷۸۴ نفر با وسائط نقلیه اعم اتوبوس، مینی‌بوس و سواری و ۵۲۴ هزار و ۲۲۴ نفر نیز با پای پیاده تردد نموده‌اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۵۹ هزار و ۸۱۹ نفر مسافر ایرانی و ۵۹۳ هزار و ۱۸۹ نفر مسافر خارجی بوده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش جابه‌جایی مسافر مشاهده می‌شود.

وی گفت: در مدت یاد شده ۴۱ هزار و ۳۱۱ وسیله نقلیه نیز از این پایانه مرزی تردد کرده است.


در ۵ ماه گذشته بیش از ۶۵۳ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کرده‌اند



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up