• شناسه خبر : 12963
  • تاریخ انتشار : 23 شهریور 1398 - 12:36

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل در خصوص مدارس احداث شده توسط زنده یاد «علیپور» از خیرین نامدار اردبیلی گفت: ایشان در زمان حیات خود ۷۲ مدرسه را در نقاط مختلف استان به یادگار گذاشتند و در این خصوص با مشارکت دولت و خیران مدرسه‌ای در شهرک سبلان اردبیل به نام ایشان احداث و نامگذاری شد.

نوسازی مدرسه

به گزارش شهرخوان، دولت لطفی در گفتگو با خبرنگاران، عنوان کرد: حدود ۳۰ درصد از مجموع مدارس دولتی استان اردبیل با مشارکت خیرین احداث شده که از مشارکت مناسب خیران در منطقه خبر می‌دهد.

افزایش مشارکت خیرین را برای ارتقای کیفیت تحصیلی دانش آموزان

وی افزایش مشارکت خیرین را برای ارتقای کیفیت تحصیلی دانش آموزان لازم شمرد و افزود: خیران با حمایت‌های خود در مدرسه سازی برای برخورداری از آینده زیبا و روشن نوجوانان منطقه نقش آفرین شده و صحنه‌های ماندگار و جاودانه‌ای را از خود خلق می‌کنند.

خیرین بازوان توانمند نظام آموزشی

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل خیرین را از بازوان توانمند نظام آموزشی شمرد و ادامه داد: توجه به آموزش و پرورش مسیر رسیدن به تعالی و پیشرفت را هموارخواهد کرد و مشارکت کنندگان در این بخش بی شک در راستای انسان سازی و رساندن نوجوانان به نقطه اوج و تعالی در تلاش هستند.

لطفی ادامه داد: در حال حاضر ۲۰ مدرسه، هشت نماز خانه و پنج فضای ورزشی در نقاط مختلف استان اردبیل با مشارکت خیرین در حال احداث است.

وی در خصوص مدارس احداث شده توسط زنده یاد «علیپور» از خیرین نامدار اردبیلی نیز گفت: ایشان در زمان حیات خود ۷۲ مدرسه را در نقاط مختلف استان به یادگار گذاشتند و در این خصوص با مشارکت دولت و خیران در جهت ارج نهادن به این اقدام ارزشمند و الگوسازی، مدرسه‌ای در شهرک سبلان اردبیل به نام ایشان احداث و نامگذاری شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل یادآور شد: در حال حاضر در برخی از شهرهای استان به مانند مشگین‌شهر، پارس آباد و شهرستان اردبیل دارای مدارس دوشیفته هستیم که در صورت مشارکت مناسب خیران و افزایش سرانه فضاهای آموزشی کیفیت خدمات تحصیلی نیز ارتقا خواهد یافت.


۲۰ مدرسه در نقاط مختلف استان اردبیل در حال احداث است



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up