• شناسه خبر : 13359
  • تاریخ انتشار : 26 شهریور 1398 - 10:09

استاندار اردبیل گفت: بزرگ‌ترین واحد تولیدی کاغذ سنگی که بدون استفاده از درخت و آلودگی زیست محیطی سالانه ۱۲۰هزار تن انواع کاغذ با مواد اولیه سنگ در اردبیل ایجاد می‌شود.

اکبر بهنام جو

به گزارش شهرخوان، اکبر بهنام جوگفت: بزرگ‌ترین واحد تولیدی کاغذ سنگی که بدون استفاده از درخت و آلودگی زیست محیطی سالانه ۱۲۰هزار تن انواع کاغذ با مواد اولیه سنگ در اردبیل ایجاد می‌شود.

اکبر بهنام‌جو در جریان بازدید از واحدهای تولیدی و شهرک گلخانه‌ای سمیان اظهار کرد: بزرگ‌ترین واحد تولیدی کاغذ سنگی با مواد اولیه سنگ در اردبیل ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به تولید سالانه ۱۲۰هزار تن انواع کاغذ با مواد اولیه سنگ در اردبیل افزود: این واحد بعد از تهیه دستگاه‌ها با ۱۲خط تولید و بالای۴۰۰ نفر اشتغال مستقیم بخش عمده کاغذ را تولید می‌کند.

استاندار اردبیل در ادامه تصریح کرد: مجموعه تولیدی باطری اتومبیل اشجع باطری که در طول یک‌سال با پیشرفت فیزیکی مناسب توانست ۱۰هزار متر سوله و خط تولید را راه اندازی کند.

اشجع باطری سومین کارخانه تولید باطری اتومبیل در کشور است

بهنام‌جو با بیان اینکه اشجع باطری سومین کارخانه تولید باطری اتومبیل در کشور است بیان داشت: با پیگیری‌ها و حمایت‌هایی که از این کارخانه می‌شود در آینده شاهد توسعه و افزایش اشتغال خواهیم بود.

وی در رابطه با شرکت دانش بنیان آرتا سان پلاست نیز اظهار داشت: این واحد تولیدی جهت رهایی از مواد آلاینده و سلفون‌های شیمیایی رهایی شده و باید تبلیغات لازم برای فروش محصولات این شرکت انجام گیرد.

بهنام‌جو شهرک گلخانه‌ای کشاورزی را نیز یکی از مهمترین بخش‌های ایجاد اشتغال و تولید دانست و گفت: این شهرک در نزدیکترین نقطه مرکز استان با داشتن زیرساخت‌های لازم به تعاونی‌ها واگذار شده و باید ظرف یک ماه آینده تکلیف همه سهامداران مشخص شود.

گفتتی است؛ استاندار اردبیل در بازدید از کارخانه‌های دارای مشکل و شهرک گلخانه‌ای کشاورزی سامیان که به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط انجام شد قول مساعد برای حل مشکلات پیش رو را صادر کرد.


شهرک گلخانه‌ای کشاورزی مهمترین بخش‌ ایجاد اشتغال و تولید است



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up