• شناسه خبر : 23843
  • تاریخ انتشار : 22 بهمن 1402 - 03:45

شورای اسلامی شهر و شهرداربا صدور بیانیه ای مشترک بمناسبت سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران خواستار حضور گسترده شهروندان و خانواده بزرگ شهرداری بویژه همکاران در راهپیمایی ۲۲ بهمن شدند.

شورای اسلامی اردبیل

وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ

دعوت شورای اسلامی شهر و شهرداری از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

در متن دعوت شورای اسلامی شهر و شهردار آمده است:

امروز همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند باید با پیروی از رهنمودهای نورانی و حکیمانه مقام عظمای ولایت از بنیان های محکم نظام جمهوری اسلامی حفاظت و صیانت کنند و دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذاشته و این حرکت عظیم و حماسه بار دیگر ضربه‌ای کوبنده به سیاست های دشمنان خواهد بود.

دهه فجر طلیعه صبح آزادی و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی نور بر تاریکی و غلبه ایمان و اعتقاد مردم آزاده و مسلمانان ایران بر طاغوت زمان است. مردمی که با بذل جان، مال و فرزند خویش بر حکومت جبار ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی خط بطلان کشیدند.

بی‌شک دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی بیش از همه مرهون تدابیر شجاعانه و پیامبر گونه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و خلف صالحشان حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و همچنین مجاهدت و جانفشانی و حضور با بصیرت ملت غیور ایران در همه حوادث تاریخی و لحظات سرنوشت ساز این مرز و بوم بوده است.

شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ملت شریف ایران به ویژه مردم شهید پرور و با بصیرت اردبیل اعلام می‌دارد، امروز همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند باید با پیروی از رهنمودهای نورانی و حکیمانه مقام عظمای ولایت از بنیان های مرصوص نظام جمهوری اسلامی حفاظت و صیانت کنند و دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام بگذارند.

عموم مردم انقلابی امسال نیز پیمانی را که بیش از چند دهه ی اخیر با امام و انقلاب خود امضا کردند را با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با صلابت تر و درخشان تر از سالهای قبل تجدید کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up